Dag allen,

Om een beter beeld te krijgen van andere organisaties ben ik benieuwd hoe er in jullie organisatie wordt omgegaan met te verzenden (fysieke) post. Een aantal vragen:

  • Wordt alle uitgaande post digitaal getekend of wordt er ook nog 'nat' getekend?
  • Versturen medewerkers hun post zelf of gebeurt dit nog via een centrale postkamer?
  • Is de medewerker zelf verantwoordelijk voor de metadatering en digitale archivering (ofwel de verwerking hiervan in het zaaksysteem of de taakspecifieke applicatie)?


Alvast dank voor jullie reactie!

Groeten,

Michael 

Weergaven: 57

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Vaak ligt in de mandaatregeling vast welke documenten wel of niet en door wie worden getekend.

Als je een goede mandaatregeling inricht, hoef je ook geen dure digitale handtekening voor een ieder te gebruiken:

Besluit Mandaat-, machtiging-en volmachtregister bestuur ABG-Organi...

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden