Hoe kan DIV van een plattelandsgemeente ervoor zorgen dat e-mails die persoonlijk gericht zijn aan burgemeester en wethouders in eerste instantie bij hen terecht komt?

Weergaven: 1158

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

@Ed, het uitgangspunt dat je formuleert is uitermate correct, de uitvoering in de praktijk is anders. De meeste mails, ook van externen, komen bij medewerkers in de eigen mailbox binnen.
Hoe hebben ze dat in jouw organisatie opgelost, de omvang van de persoonlijke mailboxen beperken ?

@Caroline, wat de bestemmingsplannen betreft daar schijnt een deltaplan voor te komen in het kader van Archief2020. Dat werd althans verteld tijdens het AIDO congres op 9 maart jl. Pas wanneer de nieuwe omgevingswet in werking treedt vanaf 2018, zal dit probleem worden opgelost. Wij in de sector roepen al jarenlang over dit issue, zie ook de vele discussies op BREED, RO-online heeft geen archieffunctie, maar het feit dat ook de Raad van State klaagt is volgens mij de trigger dat er aandacht voor is gekomen.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden