Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'e-depot' (39)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Stand van zaken e-depot #dtv

Voorlopers en volgers Bij nieuwe ontwikkelingen kennen we traditioneel voorlopers en volgers. Toen het meer dan duidelijk werd dat de tradi…

Begonnen door Yvonne Welings

3 11 Aug 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Meer expertise over digitaal archiveren gewenst

Bron website VNG Niet zozeer meer geld, maar vooral kennis en opbouw van expertise in de eigen organisatie zijn nodig voor een volgende sta…

Begonnen door Yvonne Welings

0 11 Jan 2017

Handreiking aanbestedingsrecht en e-depotvoorzieningen decentrale overheden en aanbestedingsbestekken

- Handreiking_aanbestedingsrecht_e-depotvoorzieningen.pdf - Modellen aanbestedingsbestekken_e-depot.pdf Deze nieuwe handreiking en model a…

Begonnen door Yvonne Welings

0 19 Dec 2016

E-depot is onderdeel van de gemeentelijke ICT-architectuur

E-depot is onderdeel van de gemeentelijke ICT-architectuur Deze conclusie van de pilot van de gemeenten Pijnacker, Schiedam en Delft werd d…

Begonnen door Yvonne Welings

1 28 Okt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Toepassen TMLO kan lastig zijn

In de glossy Patronen doorbreken, gepresenteerd tijdens de e-depot middag op het gemeentehuis Schiedam, worden wat interessante uitspraken …

Begonnen door Yvonne Welings

13 10 Okt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Overbrengen website naar e-depot

Er wordt al veel geschreven en er vinden al veel initiatieven plaats in het kader van het e-depot. Ik wil graag weten of er ook al ervaring…

Begonnen door d635nk

20 6 Jun 2016
Antwoord van Yvonne Welings

E-depot nieuwtjes

Op deze laatste dag van het jaar nog wat e-depot nieuwtjes. West-Fries Archief Het West-Fries Archief biedt alle aangesloten gemeenten van…

Begonnen door Yvonne Welings

2 4 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Vervangingsbesluit bestemmingsplannen, van digitaal naar analoog ?

In maart 2009 plaatste ik voor het eerst een bericht op dit netwerk over de beoogde digitalisering van bestemmingsplannen. De Wet WRO trad …

Begonnen door Yvonne Welings

15 8 Dec 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Archivering website in/op e-depot?

Hallo allemaal, Misschien is het voor de technisch onderlegde collega's onder ons een 'domme vraag', maar ik vraag me af of het mogelijk is…

Begonnen door Brigitta Arkema

2 5 Okt 2015
Antwoord van Stella Mechelse

Ervaringen en kennis gevraagd over de DIN 31644

Over wat precies een e-depot is, is een hele mooie definitie opgeschreven: Een e-depot is het geheel van organisatie, beleid, processen en…

Begonnen door Yvonne Welings

3 22 Sept 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden