Discussies van Yvonne Welings (4,098)

Discussies waarop is gereageerd (3318) Antwoorden Recente activiteiten

"VNG beaamt onduidelijkheden rondom de invoering: Bovendien zijn de benodigde ICT-sys…"

Yvonne Welings heeft 18 Dec 2011 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Ingrid, misschien kan je ook eens contact opnemen met de Radboud Universiteit Nijme…"

Yvonne Welings heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Informatie over digitaliseren personeelsdossiers - digitaal personeelsdossier

6 16 Dec 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"@Eric, laten we hopen dat jouw observatie wel juist is. Concrete recente voorbeelden…"

Yvonne Welings heeft 15 Dec 2011 gereageerd op Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Whitepaper Papierloos werken een nieuwe ‘way of life‘?, te downloaden via deze link."

Yvonne Welings heeft 12 Dec 2011 gereageerd op Stijging papierverbruik door digitalisatie?

14 15 Dec 2011
Antwoord van Mattijs Oude Wolbers

"De Gemeente Amsterdam is er in ieder geval nog niet voor klaar, zie bericht gemeente…"

Yvonne Welings heeft 8 Dec 2011 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Ingrid, Ik wil best eens voor je zoeken wat ik heb verzameld, maar dat is niet echt…"

Yvonne Welings heeft 7 Dec 2011 gereageerd op Informatie over digitaliseren personeelsdossiers - digitaal personeelsdossier

6 16 Dec 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"@Chris, maandag stelde ik reeds: Als ik je verhaal lees zal jullie gemeentearchivari…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"  @Chris, Marco, Ton, Als we het over authenticiteit hebben zijn negatieven veel bet…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"@Chris, moet de besluitvorming dan niet bij het college liggen ?"

Yvonne Welings heeft 2 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"@Marco, ik zie dat jij al aardig op weg bent om een risicomanager te worden, past go…"

Yvonne Welings heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden