Discussies van Yvonne Welings (4,106)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"Vervangen houdt in dat je het papier vernietigt, dan kunnen de documenten dus niet m…"

Yvonne Welings heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Digitaal zaakgericht werken en burgerzaken

2 31 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Sven, blijkbaar is mijn tekst niet duidelijk genoeg, ik sta open voor tekstsuggesti…"

Yvonne Welings heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Green Valley wordt niet genoemd in de benchmark."

Yvonne Welings heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Ha Johan, Beter in beeld krijg je het niet , zie link.   Fijne zondag.   Yvonne Wel…"

Yvonne Welings heeft 30 Mrt 2014 gereageerd op Op zoek naar een goed werkend zaaksysteem.

11 30 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"De mening dat we terug moeten gaan naar provinciale beleidsregels deel ik absoluut n…"

Yvonne Welings heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Scanapparatuur overheidsinstellingen voldoet niet aan handreiking vervanging

20 3 Apr 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

"Bedankt voor het delen, benieuwd of het leidt tot een tweedeling in de rekkelijken e…"

Yvonne Welings heeft 25 Mrt 2014 gereageerd op Een nieuwe kijk op recordsmanagement - interessant artikel van James Lappin

7 4 Apr 2014

"Laten we hopen op veel reacties, theorie in overvloed, maar nu de praktijk."

Yvonne Welings heeft 25 Mrt 2014 gereageerd op Hoe om te gaan met de opslag van Videotules (raad)

3 25 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"ha Marijke, laat ik nu afgelopen vrijdag ook de vraag op BREED hebben gesteld (link)…"

Yvonne Welings heeft 24 Mrt 2014 gereageerd op Hoe om te gaan met de opslag van Videotules (raad)

3 25 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Het enige voorbeeld dat ik ken is het Gemeentearchief Rotterdam."

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2014 gereageerd op webarchivering

7 2 Apr 2014
Antwoord van Hillie Damman

"Dat is echt nieuws !"

Yvonne Welings heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Martin Berendse wordt directeur van de OBA te Amsterdam

2 18 Mrt 2014
Antwoord van Henk Sligman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden