Discussies van Yvonne Welings (4,107)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"Privacy in de afvalbranche ‘Burger en afvalbak voortaan connected’ kopt een van de a…"

Yvonne Welings heeft 6 Dec 2016 gereageerd op Disproportioneel gebruik van persoonsgegevens ?

5 8 Jun 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar... die archiefbewaarplaats is als het goed wel aangewezen als eigen gemeentelij…"

Yvonne Welings heeft 6 Dec 2016 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018
Antwoord van Ria Mink-Gijzen

"@Anthony, het is fijn dat je reageert. Naar dit soort informatie is Jill juist op zo…"

Yvonne Welings heeft 2 Dec 2016 gereageerd op Partijen voor overbrenging archiefbescheiden

4 2 Dec 2016
Antwoord van Stella Mechelse

"Volgens mij handelen alle RHC"s in deze niet eenduidig, ik kan me vergissen ? BHIC z…"

Yvonne Welings heeft 1 Dec 2016 gereageerd op Kadastrale bestanden en vervanging

2 1 Dec 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"In Noord-Brabant hanteren veel archiefdiensten een normdocument voor de bewerking en…"

Yvonne Welings heeft 29 Nov 2016 gereageerd op Partijen voor overbrenging archiefbescheiden

4 2 Dec 2016
Antwoord van Stella Mechelse

"Herkenbaar inderdaad. Het zou wenselijk zijn geweest zeker wat financiën betreft een…"

Yvonne Welings heeft 28 Nov 2016 gereageerd op Langere bewaartermijn financiele stukken inzake onroerendgoed transacties.

4 30 Nov 2016
Antwoord van Erik Müller

"@Marieke, dankje !"

Yvonne Welings heeft 25 Nov 2016 gereageerd op Feedback gevraagd over: criteria voor de selectie van foto's

8 8 Dec 2016
Antwoord van Leon van Oosterom

"Dank Leon, ga het aanpassen !"

Yvonne Welings heeft 25 Nov 2016 gereageerd op Feedback gevraagd over: criteria voor de selectie van foto's

8 8 Dec 2016
Antwoord van Leon van Oosterom

"Een vervangingsbesluit wordt genomen door een college van B. en W. Je zou in het eve…"

Yvonne Welings heeft 24 Nov 2016 gereageerd op Bewaartermijn Reisdocumenten

5 28 Nov 2016
Antwoord van John Derickx

"Voor veel gemeenten zal dat ook afhankelijk zijn van de update van de i-navigator. Z…"

Yvonne Welings heeft 23 Nov 2016 gereageerd op Ingangsdatum nieuwe selectielijst gemeenten 2017

12 31 Jan 2017
Antwoord van d635nk

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden