Discussies van Bob Coret (22)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Onderzoekers willen zo veel mogelijk informatie over personen boven water krijgen. E…"

Bob Coret heeft 28 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, Wat bedoel je met "het [is] feitelijk onmogelijk om van iedere persoon de o…"

Bob Coret heeft 23 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

" @Yvonne, waarom kan de query niet?  "

Bob Coret heeft 23 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik vind de reacties omtrent PSD2 altijd een grote mate van "framing" bevatten, als "…"

Bob Coret heeft 16 Feb 2018 gereageerd op AVG en PSD2: meten met twee maten?

3 19 Feb 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Het zou helpen als het Nationaal Register Overledenen beschikbaar is voor hergebruik…"

Bob Coret heeft 24 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Op één van mijn hergebruikverzoeken (aan archiefinstelling) heb ik ook een voorstel…"

Bob Coret heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

"@Yvette, De data waar we het hierover hebben is afkomstig van archiefinstellingen, d…"

Bob Coret heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Vergoeding WieWasWie versus Wet Hergebruik

5 24 Nov 2015
Antwoord van Yvette Hoitink

"Een betaald abonnement voor WieWasWie past juist in de geest van de Wet Hergebruik…"

Bob Coret heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"> Maar als scans inderdaad gratis ter beschikking gaan komen, gaat dat dan ook g…"

Bob Coret heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik begrijp dat er nadere afspraken met de Mormonen nodig waren in het kader van het…"

Bob Coret heeft 22 Mrt 2015 gereageerd op Persoonskaarten: kamervragen, wetgeving, CBG en Mormonen

4 23 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden