Discussies van Frieke H (65)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt voor jullie reacties. @ Ton: een KCC'er zal toch ook veel stroomlijnwerk moe…"

Frieke H heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Informatievoorziening en het Antwoord-concept: wat zijn jouw ideeën?

11 30 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

"en een heel eenvoudig lesje archivistiek 1-0-1 http://www.youtube.com/watch?v=06gZ3Q…"

Frieke H heeft 12 Jan 2010 gereageerd op Verzoekje: wie heeft een (youtube)-filmpje over informatiedienstverlening

5 12 Jan 2010
Antwoord van Bas de Groot

"van het een klik ik naar het ander... archiveren op zijn amerikaans (begint bij 0:35…"

Frieke H heeft 12 Jan 2010 gereageerd op Verzoekje: wie heeft een (youtube)-filmpje over informatiedienstverlening

5 12 Jan 2010
Antwoord van Bas de Groot

"Bedankt voor al jullie reacties! Ik kan het meteen gebruiken in de DIV-overleggen :-)"

Frieke H heeft 25 Mrt 2009 gereageerd op Besluit Basisregistraties Adressen en Gebouwen gepubliceerd - en dan nu de archiefbewerking....

5 25 Mrt 2009
Antwoord van Frieke H

"Volgens mij is dé taak van DIV in het stelsel het in goede, geordende en toegankelij…"

Frieke H heeft 1 Feb 2009 gereageerd op DIV functie eindelijk belangrijk gemaakt?

4 5 Feb 2009
Antwoord van Gerrit Lazet

"Ok, dus alleen recente activiteiten komen in de rss. Daar zie ik nu op mijn IGoogle…"

Frieke H heeft 5 Jan 2009 gereageerd op technisch vraagje

12 5 Jan 2009
Antwoord van Christian van der Ven

"Deze discussie haakt aan bij een vraag die in mijn gemeente en bij mijn archiefdiens…"

Frieke H heeft 30 Dec 2008 gereageerd op Digitaal depot onder te brengen bij private partijen ?

23 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"Zo zie je maar weer dat het goed is een digi-couch-potatoe te zijn... Een hele slier…"

Frieke H heeft 22 Dec 2008 gereageerd op technisch vraagje

12 5 Jan 2009
Antwoord van Christian van der Ven

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden