Discussies van Erik van Hengel (92)

Discussies waarop is gereageerd (66) Antwoorden Recente activiteiten

"Is aansluiten bij die cursus door Hans kollen ook mogelijk wanneer we niet tot de aa…"

Erik van Hengel heeft 19 Jul 2016 gereageerd op Nieuwe selectielijst gemeenten en de hotspotmonitor

6 5 Aug 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij werken zoals Joland zegt: duidelijke instructies dat alleen de envelop bij een b…"

Erik van Hengel heeft 5 Jul 2016 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb geen idee van een %. Naar mijn idee ligt het wel aan het schonen van de infor…"

Erik van Hengel heeft 31 Mei 2016 gereageerd op Percentage blijvend te bewaren

10 2 Jun 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Graag gedaan :) "

Erik van Hengel heeft 23 Mei 2016 gereageerd op verzoek om vernietiging dossier (schulphulpverlening)

5 23 Mei 2016
Antwoord van Erik van Hengel

"De 5 jaar verplichting is om fraude achteraf terug te kunnen halen. Stel dat de klan…"

Erik van Hengel heeft 23 Mei 2016 gereageerd op verzoek om vernietiging dossier (schulphulpverlening)

5 23 Mei 2016
Antwoord van Erik van Hengel

"Jean-Luc, precies dat pad lijkt mij ook de toekomst. Het gaat immers om het doen van…"

Erik van Hengel heeft 7 Sept 2015 gereageerd op Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

5 14 Sept 2015
Antwoord van Anneke Talens- Smit

"Probeer te kijken naar de WHIDA. Dat is 'Wat Heb Ik Daar Aan'. Maak duidelijk wat de…"

Erik van Hengel heeft 7 Sept 2015 gereageerd op creatieve manier om informatie ter archivering aan te bieden... wie heeft effectieve voorbeelden?

3 7 Sept 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"Binnen onze gemeente kijk ik sinds kort ook naar dit onderwerp. Mijn gedachte is dat…"

Erik van Hengel heeft 7 Sept 2015 gereageerd op Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

5 14 Sept 2015
Antwoord van Anneke Talens- Smit

"Merci, we gaan idd binnenkort op pad naar gemeenten om dit verder uit te zoeken."

Erik van Hengel heeft 6 Jul 2015 gereageerd op Volledige RMA functionaliteit in een Zaaksysteem

6 6 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"Dan zijn we het eens ;)"

Erik van Hengel heeft 3 Jul 2015 gereageerd op Verwerken BAG-wijziging huisnummer in inventarissen

4 3 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden