Discussies van Bert Brons (52)

Begonnen discussies (15) Antwoorden Recente activiteiten

Externe opslag fysieke archieven - vast te leggen zaken in geval van faillissement extern opslagbedrijf

Tot nu toe worden in de organisatie waar ik werk fysieke archieven tijdelijk extern geplaatst op basis van een ondertekende offerte waarbij…

Begonnen door Bert Brons

1 11 Apr 2022
Antwoord van Yvonne Welings

Vernietigen ondersteuningsverklaringen bij kandidatenlijsten

Collega vakgenoten, Artikel I 19 van de Kieswet is in 2018 gewijzigd. In de selectielijst 2020 is de verouderde tekst opgenomen. op…

Begonnen door Bert Brons

4 4 Jan 2022
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

Memo niet archiveren om …………..

Kabinet ontkent dat belangrijk memo toeslagenaffaire expres is kwijtgemaakt Wat een tenenkrommende verklaring van de staatssecretaris om e…

Begonnen door Bert Brons

4 24 Jun 2021
Antwoord van Yvonne Welings

Archivering adviezen en correspondentie onafhankelijke bezwaarschriftencommissie

Beste Breednetwerkers, Binnen de gemeente is een onafhankelijke bezwaarschriftencommissie actief. Deze hoort de bezwaarde(n), stelt het v…

Begonnen door Bert Brons

6 10 Nov 2020
Antwoord van Izaak Becu

Informatiebeheerregimes

Beste Breednetwerkers, In de handreiking Kwaliteitssysteem Informatiebeheer Decentrale Overheden, versie 1.0 is onder 5.1.6. de volgende e…

Begonnen door Bert Brons

5 21 Apr 2020
Antwoord van Bert Brons

Documenttypen in het model-DSP van SDU/VHIC

Wellicht interessante achtergrondinformatie over de benaming van documenttypen in de Model-DSP. N.a.v. mijn vraag of de benaming van de do…

Begonnen door Bert Brons

1 7 Apr 2020
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

Maximaal toegestane compressie bij vervanging

Ik ben gestart met het opstellen van een vervangingshandboek. In tegenstelling tot de voorgaande wil ik alleen kwaliteitseisen stellen (WAT…

Begonnen door Bert Brons

3 12 Dec 2019
Antwoord van Bert Brons

Selectielijst 2017

Zomaar wat knipsels uit de handreiking gebruik selectielijst 2017 Waar men vroeger bij het selecteren van archieven keek naar het taakvel…

Begonnen door Bert Brons

5 25 Feb 2019
Antwoord van Bert Brons

OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

Kwaliteit van de batch Bij het vaststellen van een controleprotocol moet altijd de vraag zijn: hoeveel fouten accepteer ik?  Maar, de vraag…

Begonnen door Bert Brons

8 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

Gekwalificeerde elektronische handtekening

Van mijn collega kreeg ik de volgende vragen voorgelegd: Een document is digitaal ondertekend en gearchiveerd. Hoe geldig is deze ondertek…

Begonnen door Bert Brons

6 20 Nov 2017
Antwoord van Gert

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden