Discussies van Adrie Spruit (19)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Joost, Ik heb je reactie als volgt opgepakt: kwaliteitsvereisten voor archief…"

Adrie Spruit heeft 9 Jun 2017 gereageerd op concepttekst over Metagegevens op Gemmaonline

3 8 Jul 2017
Antwoord van Adrie Spruit

"De Moreq2010, een norm met als titel 'Modular Requirements for Records Systems', gaa…"

Adrie Spruit heeft 6 Aug 2014 gereageerd op Van centraal archiefbeheer naar beheer "in situ"

6 26 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Als iets geen zelfstandig bestand is, kun je het inderdaad niet zomaar opslaan als i…"

Adrie Spruit heeft 17 Apr 2014 gereageerd op Definitie Informatieobject

7 17 Apr 2014
Antwoord van Adrie Spruit

"Henri, Ik heb bij het benoemen van het begrip informatieobject in de gemeentelijke…"

Adrie Spruit heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Definitie Informatieobject

7 17 Apr 2014
Antwoord van Adrie Spruit

"Kan me in twee dingen goed vinden: a) versiebeheer en elke versie zien als een recor…"

Adrie Spruit heeft 6 Okt 2013 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

"Mensen, ik gebruik deze plek om iets aan de orde te stellen waar ik opnieuw tegenaan…"

Adrie Spruit heeft 6 Okt 2013 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

"Dick, Weet je waar ik "Digitaal Archiveren: het Recordkeeping System als kader voor…"

Adrie Spruit heeft 11 Apr 2011 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden