Discussies van Marjolein van der Boom (24)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"Hartelijk dank Jean-Luc, en ik zal zeker nog afwachten of andere collega's nog ervar…"

Marjolein van der Boom heeft 27 Okt 2016 gereageerd op scannen bouwtekeningen A0 formaat en 300DPI

8 10 Nov 2016
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Hi Jean-Luc, Dank je wel voor je reactie en je tip om met gemeente Sint-Oedenrode co…"

Marjolein van der Boom heeft 27 Okt 2016 gereageerd op scannen bouwtekeningen A0 formaat en 300DPI

8 10 Nov 2016
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Eens met Jean-luc, Leon. Ook ik zou overwegen of een andere scanner een optie is, ma…"

Marjolein van der Boom heeft 14 Sept 2016 gereageerd op Wel of niet origineel behouden na vervanging wanneer kwaliteit minder is dan orgineel?

7 14 Sept 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank je wel Yvonne, dat hoop ik ook!"

Marjolein van der Boom heeft 6 Apr 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Dank je Marco, ik ga maar eens een vergelijking doen dan;-) Ik kijk even in andere t…"

Marjolein van der Boom heeft 6 Apr 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Hoi Allemaal, Ook wij hebben te maken met dit vraagstuk binnen onze organisatie. Wi…"

Marjolein van der Boom heeft 5 Apr 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Dag Bruno, het KIDO project is voor decentrale overheden interessant denk ik. Ik wer…"

Marjolein van der Boom heeft 21 Jan 2016 gereageerd op Kwaliteitssysteem

6 26 Feb 2016
Antwoord van Job Mol

"dank je Marco!"

Marjolein van der Boom heeft 28 Mei 2015 gereageerd op ervaringen gezocht: digitalisering en archivering bij onderwijsinstellingen

5 29 Mei 2015
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden