Discussies van Marjolein van der Boom (24)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"hoi Johan, Hierbij wat antwoorden op jouw vragen vanuit mijn kant: Bij de TU/e hebb…"

Marjolein van der Boom heeft 3 Okt 2018 gereageerd op auditen van archieffunctionaliteit in bedrijfsapplicaties

21 3 Okt 2018
Antwoord van Marjolein van der Boom

"Dank jullie wel voor jullie reacties en tips en inderdaad mooi om te zien dat dit on…"

Marjolein van der Boom heeft 22 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"ik heb de mensen die gereageerd hebben een vriendschapsverzoek gestuurd, maar wellic…"

Marjolein van der Boom heeft 20 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"bedankt voor jullie reacties! ik wacht nog even een paar dagen af om te zien of er n…"

Marjolein van der Boom heeft 13 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Ik ken deze handreiking wel en bepaalde dingen daaruit hebben ook aan de basis gesta…"

Marjolein van der Boom heeft 13 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Hoi Maayke, Dank je wel voor je toelichting!  Klinkt mij zeer aannemelijk qua invul…"

Marjolein van der Boom heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"Dag Mart, Dank je wel. Ik ga het document doornemen."

Marjolein van der Boom heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"Hoi Leon en Yvonne, Mijn vraag komt voort uit de aanvraag substitutie die wij aan h…"

Marjolein van der Boom heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

"Dag Cora, In mijn organisatie heb ik bijna alle taken die jij opnoemt: Mijn taken z…"

Marjolein van der Boom heeft 1 Mrt 2017 gereageerd op Nieuwe functiebenaming

8 15 Mrt 2017
Antwoord van Cora Lubben

"hartelijk dank voor jullie adviezen!"

Marjolein van der Boom heeft 10 Nov 2016 gereageerd op scannen bouwtekeningen A0 formaat en 300DPI

8 10 Nov 2016
Antwoord van Marjolein van der Boom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden