Discussies van Jean-Luc Rouvroye (112)

Discussies waarop is gereageerd (105) Antwoorden Recente activiteiten

"Toevallig heb ik vorige week contact gehad met een collega van de gemeente Ede over…"

Jean-Luc Rouvroye heeft op woensdag gereageerd op Vervanging voor iBrondocumenten & iArchief van Pinkroccade

4 op woensdag
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Wij hebben het niet zo goed als beleid geformuleerd, maar gaan nog wel uit van centr…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 17 Jan gereageerd op Beleid (de)centrale (zaak)applicaties

6 op zondag
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb er twee gezien: My-Lex Legacy en Next2know. Het verschil met een e-depot is d…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 7 Nov 2022 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

"X-Works is een alternatief. Bij mijn gemeente draait dat, inclusief ZDMS 1.2 koppeli…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 25 Okt 2022 gereageerd op Functionaliteit vernietigen in Suites Sociaal Domein

8 28 Okt 2022

"Misschien zou 'reanimatie generiek toezicht' de lading beter dekken. "

Jean-Luc Rouvroye heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Privacy-adviseurs bij informatievoorziening?

15 6 Sept 2022

"Yvonne, er zijn grote regionale verschillen. Waar in Noord-Brabant het IBT voor arch…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Privacy-adviseurs bij informatievoorziening?

15 6 Sept 2022

"Nou, die koppen zitten al bij elkaar, omdat het allemaal standaarden zijn van de VNG…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 17 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Dat weet ik niet."

Jean-Luc Rouvroye heeft 4 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"RX%20Mission%20zaaktypes%202022.xlsx Zie de bijlage voor de inrichting die gevolgd i…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 1 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Dag Milan, deze vraag komt steeds weer terug, omdat bij het opstellen van de Omgevin…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 1 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

RSS

© 2023   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden