Discussies van Jean-Luc Rouvroye (124)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Recente activiteiten

"Je kan altijd een andere afweging maken (en als ik het zo lees heb je daar prima arg…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 30 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Archiefbeheer is niet de enige reden voor een koppeling, maar ook generieke voorzien…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 25 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Om maar eens in de regio te blijven: in Montferland hebben we de koppeling Rx.Missio…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 25 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Dag Peter, met de RMTool kan dat zeker. Ik heb dat een jaar of 5 geleden gedaan en d…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 4 Okt 2023 gereageerd op Software om van een excellijst een MDTO met sidecar structuur te maken

5 4 Okt 2023
Antwoord van Danny Adams

"Volgens mij hoort dit hand in hand te gaan. De rode draad die ik steeds in organisat…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 31 Jul 2023 gereageerd op Postkoets met hulpmotor

2 31 Jul 2023
Antwoord van Martijn Smits

"Dag Alex, mogelijk kan je met MS Power Automate vergelijkbare resultaten behalen. Wi…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 12 Jul 2023 gereageerd op Gebruik Kofax bij intelligente postkamer

7 12 Jul 2023
Antwoord van Alex Van Heugten

"je kan een zoekmachine op je website beschikbaar stellen, die rechtstreeks toegang g…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 23 Jun 2023 gereageerd op opslag openbare documenten

16 15 uur geleden
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Jan-Jaap, in Corsa Bestuur zit een goedkeuringsproces. Na goedkeuring worden de…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 12 Jun 2023 gereageerd op Digitaal ondertekenen in bestuurlijk proces

6 12 Jun 2023
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Dank je wel voor je antwoorden. Het gaat mij nu alleen om documenten die, voor het p…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 12 Jun 2023 gereageerd op Digitaal ondertekenen in bestuurlijk proces

6 12 Jun 2023
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Een hybride archief is gewoon toegestaan, dus ik zou die tekeningen gewoon uitzonder…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 3 Apr 2023 gereageerd op Als alles in een Digitaal Archief Depot leidend is mogen dan fysieke informatieobjecten vanwege hun uiterlijke vorm of kenmerken als 'Kopie' worden bewaard?

4 22 Mei 2023
Antwoord van Esther Uiterlinden

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden