Discussies van Bas de Groot (138)

Discussies waarop is gereageerd (128) Antwoorden Recente activiteiten

"Hardstikke goed Leon, welk kwaliteitsmodel neemt BCT als basis voor zijn kwaliteitsm…"

Bas de Groot heeft 15 Jun 2010 gereageerd op VNG komt met standpunt tot wijziging onderdelen van de Archiefwet

6 15 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

"Hoi Arjan, in hoeverre overlapt RODIN de Baseline voor Gemeentes? Zijn ze complement…"

Bas de Groot heeft 15 Jun 2010 gereageerd op RODIN: handige wegwijzer in digitale wereld

21 1 Jul 2010

"Helemaal eens met de stelling dat gemeentelijk archieftoezicht versterkt moet worden…"

Bas de Groot heeft 10 Jun 2010 gereageerd op VNG komt met standpunt tot wijziging onderdelen van de Archiefwet

6 15 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

"In het geval van artikel 7 ben ik het persoonlijk eens met de VNG dat het jammer is…"

Bas de Groot heeft 10 Jun 2010 gereageerd op VNG komt met standpunt tot wijziging onderdelen van de Archiefwet

6 15 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

"Heel herkenbaar, ik hoor geregeld deze geluiden. Kort door de bocht: 3 opties. 1e op…"

Bas de Groot heeft 10 Jun 2010 gereageerd op WABO en vakapplicatie

9 1 Dec 2010
Antwoord van Monique Selij

"Da's ook de bedoeling ;-) "

Bas de Groot heeft 8 Jun 2010 gereageerd op SOD-Opleidingen en Doxis Informatiemanagers slaan handen ineen.

16 10 Jun 2010
Antwoord van Jochem van Abel

"Hoi Glenn, nee, de site bestaat nog, maar wordt inderdaad niet meer bijgewerkt, het…"

Bas de Groot heeft 8 Jun 2010 gereageerd op rekenmodel voor digitaliseringskosten

3 8 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

"Erg handig! Uit de oude doos is ook het rekenvoorbeeld van het Testbed Digitale Bewa…"

Bas de Groot heeft 7 Jun 2010 gereageerd op rekenmodel voor digitaliseringskosten

3 8 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

"In het kader van compliance moet ik natuurlijk wel aangeven dat het onderstaande mij…"

Bas de Groot heeft 7 Jun 2010 gereageerd op SOD-Opleidingen en Doxis Informatiemanagers slaan handen ineen.

16 10 Jun 2010
Antwoord van Jochem van Abel

"Ach, je zult nog steeds iets aan leges in rekening kunnen brengen ivm gebruik van ge…"

Bas de Groot heeft 1 Jun 2010 gereageerd op een digitaal alternatief voor fysieke gewaarmerkte documenten?

6 1 Jun 2010
Antwoord van Bas de Groot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden