Discussies van Ludwig van Dijk (18)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Jazeker, maar bij iedere aanpassing moet beheer er maar achter zien te komen wat er…"

Ludwig van Dijk heeft 12 Jul 2023 gereageerd op Gebruik Kofax bij intelligente postkamer

7 12 Jul 2023
Antwoord van Alex Van Heugten

"Wij hebben in 15 jaar bijzonder weinig resultaten bereikt met Kofax, in elk geval ni…"

Ludwig van Dijk heeft 5 Jul 2023 gereageerd op Gebruik Kofax bij intelligente postkamer

7 12 Jul 2023
Antwoord van Alex Van Heugten

"Dag, nu volop mee bezig als onderdeel van een MS Teams/Sharepoint implementatie. Het…"

Ludwig van Dijk heeft 4 Okt 2022 gereageerd op Beleid gebruik OneDrive 365

6 4 Okt 2022
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Willem, begin bij het benoemen van de gebruikers waarvan je minimaal het vermoeden h…"

Ludwig van Dijk heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Helemaal juist Yvonne, we lopen in ons denken ook vaak achteruit, soms zelfs onders…"

Ludwig van Dijk heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"en exact komt daar de zelfredzaamheid en de eigen energie bij aan te pas! Zaaksystee…"

Ludwig van Dijk heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Erik, je mag hierover met mij contact opnemen, omdat ik ook nu weer de misvattin…"

Ludwig van Dijk heeft 4 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Gestructureerde werkprocessen vanaf de start tot het einde robotiseren? Altijd doen,…"

Ludwig van Dijk heeft 4 Nov 2020 gereageerd op Nieuwe trend: robotisering van registraties?

4 4 Nov 2020
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Jolanda, Hierbij mijn visie en inbreng. 1. Ja, dat zou het uitgangspunt moeten z…"

Ludwig van Dijk heeft 14 Feb 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Uiteraard Sven, altijd tot samenwerken bereid..door heel Nederland dus ook in Almere…"

Ludwig van Dijk heeft 15 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden