Discussies van Guus Benkers (13)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"@Jean-Luc Rouvroye: Dat laatste is in deze tijd inderdaad een grote uitdaging."

Guus Benkers heeft 23 Jun 2022 gereageerd op Archivering voor/door collegeleden

6 4 Jul 2022
Antwoord van Imelda van Hooijdonk Pereira

"@Yvonne Welings: Nee, wij zijn een gemeenschappelijke regeling. Alle ambtenaren van…"

Guus Benkers heeft 22 Jun 2022 gereageerd op Archivering voor/door collegeleden

6 4 Jul 2022
Antwoord van Imelda van Hooijdonk Pereira

"Ik sluit me aan bij de oplossing van Gert. In de praktijk is het prima werkbaar dat…"

Guus Benkers heeft 15 Jun 2022 gereageerd op Afsluiten analoge dossiers tijdens digitale overgang

2 15 Jun 2022
Antwoord van Guus Benkers

"Het project is bij ons helaas voorlopig on hold gezet. Ik heb dus nog geen praktijke…"

Guus Benkers heeft 22 Dec 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

"Binnen onze organisatie hebben we het beleid dat alle relevante e-mail geregistreerd…"

Guus Benkers heeft 4 Dec 2020 gereageerd op Bewaartermijn van geregistreerde e-mails in Outlook

5 9 Dec 2020
Antwoord van Jan Endeveld

"Ook even een update op deze discussie in het algemeen. Ik heb inmiddels met een vert…"

Guus Benkers heeft 24 Nov 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

"Dat is inderdaad belangrijk. Bij 1Stroom willen we aangetekend mailen vooral gaan ge…"

Guus Benkers heeft 24 Nov 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

"@Machteld: Hoi Machteld, dank je voor je antwoord. Waar ik nog benieuwd naar ben: ge…"

Guus Benkers heeft 6 Nov 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

"@ Yvonne: Ik heb helaas nog geen antwoord gehad Zivver. Ook uit dit document maak ik…"

Guus Benkers heeft 6 Nov 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

"Hoi Yvonne, Dank je wel voor je reactie. Zivver heb ik al even vluchtig bekeken. Het…"

Guus Benkers heeft 29 Okt 2020 gereageerd op Veilig en compliant digitaal verzenden

15 22 Dec 2020
Antwoord van Guus Benkers

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden