Discussies van Bram van de Ven (12)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Goeiemorgen Marcel, Ik vraag me af of koppelen aan een proces moeilijk is. Je geeft…"

Bram van de Ven heeft 6 Mrt 2020 gereageerd op Bewaring en vernietiging telefoongesprekken

6 19 Mrt 2020
Antwoord van Marcel

"Idealiter is de bewaartermijn in mijn optiek afhankelijk van het proces waartoe deze…"

Bram van de Ven heeft 5 Mrt 2020 gereageerd op Bewaring en vernietiging telefoongesprekken

6 19 Mrt 2020
Antwoord van Marcel

"Reactie van Marjan Dik gisteren Beste vakgenoten, het bijzondere vind ik dat er gesp…"

Bram van de Ven heeft 22 Nov 2019 gereageerd op bewaartermijnen aanbestedingsdocumenten

5 5 Dec 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Anouk, In onze organisatie doorlopen we in het kort deze stappen: - Regelen van…"

Bram van de Ven heeft 22 Nov 2019 gereageerd op procedure voor vernietiging (selectielijst)

5 25 Nov 2019
Antwoord van Rens

"Ik ben wel benieuwd onder welke categorie van de selectielijst dit valt. Iemand een…"

Bram van de Ven heeft 2 Jul 2019 gereageerd op Hulp gevraagd bij archiveren enquete

6 31 Jan
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

"Bedankt voor je reactie Yvonne, ik neem het ter harte. We overleggen inmiddels nauw…"

Bram van de Ven heeft 19 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Misschien zit ik er wat strikt in maar ik zoek naar een gedegen antwoord waar ik een…"

Bram van de Ven heeft 19 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar de jurisprudentie lijkt juist het tegenovergestelde te zeggen.   "

Bram van de Ven heeft 19 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Hans, Bedankt voor je reactie. Volgens mij worden de kosten van digitale opslag…"

Bram van de Ven heeft 19 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste vakgenoten, Ik mis in dezen de discussie over de verplichting tot het bewaren…"

Bram van de Ven heeft 19 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden