Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

""Bewuste strategie" klinkt alsof er boze krachten aan het werk zijn in Den Haag. Ik…"

Marco Klerks heeft 18 Jan 2011 gereageerd op Einde van de autonomie van de inrichting van gemeentelijke informatiehuishoudingen ?

6 2 Feb 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik zie twee discussies. Eén gaat over de afbakening van de bezwaarzaak, de ander gaa…"

Marco Klerks heeft 17 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"Ik wil samen met een collega de discussie bij ons afdelingsmanagement aanzwengelen.…"

Marco Klerks heeft 17 Jan 2011 gereageerd op nieuwe werken/social media en DIV

23 10 Jul 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"De DIV'er, informatiemanager, recordmanager of what's-in-a-name wordt hier in de mid…"

Marco Klerks heeft 17 Jan 2011 gereageerd op Visie SOD-Opleidingen: Consequentie 1: De Informatiemanager als strategisch adviseur

2 17 Jan 2011
Antwoord van Rob van der Velde

"Wat bedoel je met "wisselenede verbanden"? "

Marco Klerks heeft 17 Jan 2011 gereageerd op Visie SOD-Opleidingen; Principe 5: Het Nieuwe Werken

6 18 Jan 2011
Antwoord van Rob Haans

"Zo te zien heeft één van de beheerders ingegrepen. Fijn! Damn those spammers!"

Marco Klerks heeft 17 Jan 2011 gereageerd op Spammer: Zena Konan

1 17 Jan 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Onze welbekende Ton de Looijer heeft vorig jaar over dit onderwerp geblogd. Leestip!…"

Marco Klerks heeft 5 Jan 2011 gereageerd op Websitearchivering, het goede voornemen voor 2011 ?

16 28 Feb 2011
Antwoord van Mart Mommers

"Zie Bernard Mantel's reacties van 16 december op http://bhiccommunity.ning.com/forum…"

Marco Klerks heeft 4 Jan 2011 gereageerd op Selectielijst

2 4 Jan 2011
Antwoord van Bente Steffensen

"Ik ken alleen de oplossing van de afzonderlijke lijst. Die lijst kun je mogelijk ook…"

Marco Klerks heeft 30 Dec 2010 gereageerd op Zaakgericht werken en toegang tot het fysieke archief

5 13 Jan 2011
Antwoord van Rob Haans

"De aanhouder wint... :-D   Die subprocesjes zullen volledig geautomatiseerd zijn. Al…"

Marco Klerks heeft 29 Dec 2010 gereageerd op Archiveren procesgegegevens (tracking, tracing, logging, auditing)

3 2 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden