Discussies van Klaas van der Heijden (27)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Christel, Mocht je nog zoekende zijn dan kan je bij ons uit een aantal intere…"

Klaas van der Heijden heeft 5 Feb 2017 gereageerd op Afstudeeropdracht gezocht

3 5 Feb 2017
Antwoord van Klaas van der Heijden

"Beste Frans, Uiteraard (!) ben ik het niet met jouw en Michael eens. Maar das ook ni…"

Klaas van der Heijden heeft 6 Sept 2015 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Beste Harry, Misschien wat laat. Maar ja die is er zeker, vanuit de bedrijfsvoering…"

Klaas van der Heijden heeft 5 Mei 2015 gereageerd op Alternatief DSP?

13 6 Mei 2015
Antwoord van John Keulen

"Hoi Yvonne, Een e-depot is, voorzover ik daar zonder enige beperking qua kennis iet…"

Klaas van der Heijden heeft 5 Aug 2014 gereageerd op "Losse" documenten archiveren

7 27 Aug 2014
Antwoord van J.Kooiker

"Hoi Leonie, Heb je al substitutie? Zo niet dan moet je denk ik nog steeds papier ov…"

Klaas van der Heijden heeft 5 Aug 2014 gereageerd op "Losse" documenten archiveren

7 27 Aug 2014
Antwoord van J.Kooiker

"Beste Charley, Volgens mij is er op linkedin een discussiegroep DIV veiligheidsregio…"

Klaas van der Heijden heeft 15 Mei 2014 gereageerd op Procesmatig werken Veiligheidsregio's

6 20 Mei 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Stefan, De eindgebruiker werkt niet met kenniskaarten (DSP/ZTC)  maar wel met…"

Klaas van der Heijden heeft 8 Aug 2013 gereageerd op Kwaliteit, bewaking en verbetering

6 8 Aug 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Hoi Corine, Een goed zaaktype maakt de (daarmee geclusterde documenten) toegankelij…"

Klaas van der Heijden heeft 8 Aug 2013 gereageerd op Wat is een goed zaaktype?

5 9 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Stefan, Je kunt de eindgebruikers een kenniskaart (uit DSP/metadata-manager) la…"

Klaas van der Heijden heeft 8 Aug 2013 gereageerd op Kwaliteit, bewaking en verbetering

6 8 Aug 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Beste mensen, Boeiend om jullie gedachtegoed te lezen. Zegt heel veel over jullie p…"

Klaas van der Heijden heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Vertrouwenscrisis in Noord-Brabant door Corsa ?

19 6 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden