Discussies van Robin Lassche (44)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Jean-Luc, In reactie op jouw opmerking wil ik er even een paar dingen uitlicht…"

Robin Lassche heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Dag Annemiek, Klopt helemaal wat je zegt. Er is in dit specifieke geval inderdaad ge…"

Robin Lassche heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Beste Cynthia en Martien, Dat is een duidelijk praktijkvoorbeeld. Nogmaals: de kern…"

Robin Lassche heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"beste Annemieke, Misschien heb ik me niet duidelijk uitgedrukt. Je hebt volkomen gel…"

Robin Lassche heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Beste Cynthia, Even vooropgesteld: als er een vervangingsbesluit is genomen voor het…"

Robin Lassche heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"@Yvonne, daarom zei ik ook: - ik speel advocaat van de duivel -. Natuurlijk heb ik v…"

Robin Lassche heeft 24 Aug 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"@Yvonne, nu speel ik toch even advocaat van de duivel - overigens met alle lof en wa…"

Robin Lassche heeft 24 Aug 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"@Yvonne, we zien vanuit het NA een nogal sterke sturing plaatsvinden die tot central…"

Robin Lassche heeft 24 Aug 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"Dag Wilma, Ik waag te betwijfelen of er in essentie zo heel erg veel verandert. Het…"

Robin Lassche heeft 24 Aug 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"Bedankt collega's!"

Robin Lassche heeft 17 Aug 2015 gereageerd op Vraag bewaartermijn bescheiden reisdocumenten

8 17 Aug 2015
Antwoord van Robin Lassche

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden