Discussies van Yvette Hoitink (27)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"Een verschil met jouw verzoeken en mijn verzoek, is dat het kadaster een uitzonderi…"

Yvette Hoitink heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

"Die persoonskaarten zijn niet openbaar, dus daar is de WHO niet op van toepassing. D…"

Yvette Hoitink heeft 24 Nov 2015 gereageerd op Vergoeding WieWasWie versus Wet Hergebruik

5 24 Nov 2015
Antwoord van Yvette Hoitink

"Nee, dat weet ik juist niet, daarom die drie opties. Maar de wet heeft met opzet een…"

Yvette Hoitink heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Vergoeding WieWasWie versus Wet Hergebruik

5 24 Nov 2015
Antwoord van Yvette Hoitink

"Ik heb trouwens inmiddels antwoord van Amsterdam. Ze houden vast aan de bestaande ta…"

Yvette Hoitink heeft 30 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne WelingsTwee voorbeelden: Viewer van AlleGroningers zet lijnen door het beel…"

Yvette Hoitink heeft 6 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Gerelateerd hieraan: gaat dit ook een einde betekenen aan de watermerken of lijnen o…"

Yvette Hoitink heeft 6 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Het lijkt mij inderdaad ook redelijk dat de gebruiker de auteursrechtenvergoeding be…"

Yvette Hoitink heeft 6 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Bob Coret zei: Ja, als je het CBG ziet als een particuliere organisatie wel, maar al…"

Yvette Hoitink heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Dat lijkt me dan inderdaad ook niet terecht. Ben benieuwd hoe lang dat nog standhoud…"

Yvette Hoitink heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar die downloads van burgerlijke stand aktes van Utrechts Archief, Zeeuws Archief…"

Yvette Hoitink heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden