Discussies van Yvette Hoitink (27)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"De basisregistratie personen is digitaal, dus het vergelijken van een export daarvan…"

Yvette Hoitink heeft 26 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne Fijn dat je het hebt nagevraagd, maar ik ben verbaasd over het antwoord. Je…"

Yvette Hoitink heeft 23 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne WelingsFijn dat jullie het voor gaan leggen aan de leverancier. Mijn oplossi…"

Yvette Hoitink heeft 9 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Waarom zal dat niet direct een oplossing bieden? Zo'n query schrijf je in een uurtje…"

Yvette Hoitink heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Yvonne,Ik snap dat het niet werkt om het per periode open te stellen, daarom s…"

Yvette Hoitink heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik zou archiefinstellingen willen vragen om hier genuanceerder mee om te gaan dan he…"

Yvette Hoitink heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb begrepen dat ze het nog niet eens zijn over de voorwaarden. En dan is het we…"

Yvette Hoitink heeft 18 Apr 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

"Ik ben hier nog eens verder ingedoken en heb de oorspronkelijke tekst van die machti…"

Yvette Hoitink heeft 18 Apr 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

"Hi Lidewij, Mijn verzoek betreft niet de scans die in de Woonomgeving en WatWasWaar…"

Yvette Hoitink heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

" "

Yvette Hoitink heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden