Discussies van Terri Quinn (26)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Heb uiteraard niet gekeken, maar wordt er bij het aanroepen van de beide formulieren…"

Terri Quinn heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

"Yvonne, met enig pessimisme verwacht ik juist dat de nieuwe ZTC van KING nog meer ta…"

Terri Quinn heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

"Beste Marian, Toen ik ongeveer een jaartje geleden precies die vraag stelde aan een…"

Terri Quinn heeft 25 Feb 2015 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dit artikel maakt mij inderdaad ook zeer benieuwd naar nieuw inzicht of invulling va…"

Terri Quinn heeft 26 Mrt 2014 gereageerd op Een nieuwe kijk op recordsmanagement - interessant artikel van James Lappin

7 4 Apr 2014

"Goed punt. Ik heb me gisteren suf gezocht naar een verplichting voor/verwijzing naar…"

Terri Quinn heeft 30 Okt 2013 gereageerd op NEN normen uit de Archiefregeling ?

9 30 Okt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Wederom vraag ik me hierbij af, of het cultuurhistorisch belang van een afspraak of…"

Terri Quinn heeft 30 Aug 2013 gereageerd op Bewaren van digitale agenda's van bestuurders II

21 29 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dit dan toch hopelijk niet uitsluitend, en altijd in samenhang met overige omstandig…"

Terri Quinn heeft 30 Aug 2013 gereageerd op Bewaren van digitale agenda's van bestuurders II

21 29 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"In de discussie van 2012 over dit onderwerp, lees ik het volgende:   Antwoord van Re…"

Terri Quinn heeft 21 Aug 2013 gereageerd op Bewaren van digitale agenda's van bestuurders II

21 29 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor je reactie Marco! Had ik ook over Verandermanagement maar een eindwerkstuk…"

Terri Quinn heeft 30 Jul 2013 gereageerd op De oude Hybride discussie nog eens aanzwengelen.

5 30 Jul 2013
Antwoord van Terri Quinn

"Haha, dank voor je (bekende;) reactie. Grotendeels mee eens, maar was het haalbaar,…"

Terri Quinn heeft 29 Jul 2013 gereageerd op De oude Hybride discussie nog eens aanzwengelen.

5 30 Jul 2013
Antwoord van Terri Quinn

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden