Discussies van Terri Quinn (26)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Dank voor het zoeken in ieder geval! Leuk! En inderdaad, met name vooruitziend op di…"

Terri Quinn heeft 22 Feb 2017 gereageerd op Onleesbare ontvangen documenten

6 22 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor jullie reactie. Ik kan me ook niet voorstellen dat er geweigerd mag worden…"

Terri Quinn heeft 22 Feb 2017 gereageerd op Onleesbare ontvangen documenten

6 22 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Marian, In het kader van de nieuwe selectielijst 2017 wordt aangeraden naast de vas…"

Terri Quinn heeft 9 Aug 2016 gereageerd op Praktische vraag over splitsen dossiers vergunningaanvraag

6 9 Aug 2016
Antwoord van Marian Hanzens

"Mijn vraag is, waarom dat niet direct een zaak is? Met name circulaires en richtlijn…"

Terri Quinn heeft 20 Mei 2016 gereageerd op Alle inkomende post in een zaaksysteem?

5 23 Mei 2016
Antwoord van Erik Huurman

"Ai, op deze vraag blijft het angstvallig stil, en het is er eentje die ik me ook al…"

Terri Quinn heeft 18 Mei 2016 gereageerd op Wat vernietigen aan metadata?

9 6 Jun 2016

"Een van de redenen dat wij kiezen voor optie 2, is dat we al eens eerder hebben meeg…"

Terri Quinn heeft 22 Feb 2016 gereageerd op Hetzelfde document dat via verschillende kanalen binnenkomt

11 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Dank je Yvonne, goed idee! Ik hoopte inderdaad dat er zich een aantal zouden melden!"

Terri Quinn heeft 7 Sept 2015 gereageerd op eHerkenning - invoering, beheer en daadwerkelijk gebruik

5 3 Dec 2020
Antwoord van Monique Bos

"Precies ;)"

Terri Quinn heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Maar om dan weer cirkeltje rond bovenstaande te herhalen, zou dat in digitaal geval…"

Terri Quinn heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Hoewel al het bovenstaande wat mij betreft stand houdt, blijft het verwonderlijk dat…"

Terri Quinn heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden