Discussies van Maik Keeris (11)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"ja dat ken ik, maar zaakgericht werken is niet van toepassing op de universiteit in…"

Maik Keeris heeft 22 Feb 2018 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

"dag allen, in het kader van een soortgelijke vraag op de Radboud Universiteit zoude…"

Maik Keeris heeft 2 Feb 2018 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

"Dank voor jullie antwoorden. Helaas is het laatste bericht een beetje een domper. We…"

Maik Keeris heeft 10 Sept 2012 gereageerd op Gebruik iPad voor digitaal vergaderen

5 10 Sept 2012
Antwoord van Maik Keeris

"Dag Edwin,   dat zijn we ook niet vergeten te melden in de business case. We hebben…"

Maik Keeris heeft 4 Jul 2012 gereageerd op Kengetallen documentgenerator

10 4 Jul 2012
Antwoord van Maik Keeris

"Dag Yvonne,   is een heel goed idee, en er zijn ook wel stappen gezet om dat voor el…"

Maik Keeris heeft 2 Jul 2012 gereageerd op Kengetallen documentgenerator

10 4 Jul 2012
Antwoord van Maik Keeris

"dag Marius, Dank voor het lijstje! Ik zal eens kijken of we hier wat mee kunnen. Het…"

Maik Keeris heeft 2 Jul 2012 gereageerd op Kengetallen documentgenerator

10 4 Jul 2012
Antwoord van Maik Keeris

"Dag Marius, Ik zoek inderdaad gegevens over de baten van een documentgenerator. Voo…"

Maik Keeris heeft 30 Jun 2012 gereageerd op Kengetallen documentgenerator

10 4 Jul 2012
Antwoord van Maik Keeris

"Puur in de vragende sfeer de volgende punten. Ik weet niet of het echt van belang is…"

Maik Keeris heeft 5 Mrt 2012 gereageerd op Metadata vernietigen, dat moet!

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden