Discussies van Mark Hoogland (43)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"@Yvonne, betrouwbaarheid MI hangt inderdaad af van kwaliteit van registratie en vast…"

Mark Hoogland heeft 15 Feb 2017 gereageerd op Managementinformatie uit zaakgericht werken

4 15 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bart, Ik heb ook wel eens een dergelijk klusje opgepakt. Mijn ervaring is dat h…"

Mark Hoogland heeft 13 Feb 2017 gereageerd op Geschikte tabstrokenprinter

8 13 Feb 2017
Antwoord van Mark Hoogland

"Heren, Dank voor jullie reacties!  @Jean-Luc, onze oplossing nu is ook gewoon in he…"

Mark Hoogland heeft 7 Sept 2016 gereageerd op Registreren op vereniging/stichting of aanvrager

9 19 Jun 2018
Antwoord van Margriet Horstmanshoff

"Mijn bovenstaande vraagstuk blijkt nog steeds te spelen en heb nog niet het juiste a…"

Mark Hoogland heeft 23 Aug 2016 gereageerd op Registreren op vereniging/stichting of aanvrager

9 19 Jun 2018
Antwoord van Margriet Horstmanshoff

"Dank zo ver!"

Mark Hoogland heeft 28 Jul 2016 gereageerd op Verzendadministratie, hoe ziet die er uit?

16 1 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk dat de berichtenbox een deel van de oplossing is. Het leveren van berichten…"

Mark Hoogland heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Verzendadministratie, hoe ziet die er uit?

16 1 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Natalja, Verschillende gemeenten en samenwerkingsverbanden gingen jullie voor.…"

Mark Hoogland heeft 15 Apr 2015 gereageerd op centrale digitale postkamer voor meerdere gemeenten

5 11 Mei 2015
Antwoord van n. eggen

"Is er ondertussen al een gemeente die zijn aktes volledig heeft gedigitaliseerd? Ik…"

Mark Hoogland heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Eisen aan scans van de Burgerlijke Stand

7 15 Apr 2015
Antwoord van MGroels

"Hoi Annelies, Bij verschillende overheidsorganisaties ben ik betrokken geweest met h…"

Mark Hoogland heeft 20 Mrt 2015 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

"In de onderlinge samenwerking is het in veel gevallen zeker een goed punt om je dien…"

Mark Hoogland heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Interne doorberekening DIV-diensten

3 19 Jan 2015
Antwoord van Mark Hoogland

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden