Discussies van Nicole Fielmieg (27)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Claudia, Herkenbaar aandachtspunt. Het is inderdaad zo dat wanneer een organisat…"

Nicole Fielmieg heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Erik, Bedankt voor de bevestiging. Altijd fijn te horen dat meerdere mensen de…"

Nicole Fielmieg heeft 25 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hallo Kees, Ik ben erg blij dat VHIC een model dsp gaat ontwikkelen voor VR's. Kome…"

Nicole Fielmieg heeft 25 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Goede vraag Yvonne! Dat heb ik mij ook afgevraagd en ik sta zeker open om dit ter di…"

Nicole Fielmieg heeft 24 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hoi Gert, Dank je wel voor je reactie. De SIS is een werkafspraak tussen zorginstell…"

Nicole Fielmieg heeft 23 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hoi Lola, Wat een goede manier om andere te informeren over informatiebeheer. TOP!!…"

Nicole Fielmieg heeft 8 Jul 2021 gereageerd op Praatplaat werkzaamheden DIV

7 23 Aug 2022
Antwoord van Peter Hepp

"Dank je wel Ruud en Marieke. Om een keuze te maken wil ik een overzicht hebben in d…"

Nicole Fielmieg heeft 18 Jan 2021 gereageerd op Archiveren van websites

9 19 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Yvonne Wellings; Top! dank je wel voor de informatie! "

Nicole Fielmieg heeft 15 Jan 2021 gereageerd op Archiveren van websites

9 19 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden