Discussies van Nicole Fielmieg (27)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten

"hoi Yvonne, Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met…"

Nicole Fielmieg heeft 4 Apr gereageerd op Op zoek naar collega's op het gebied van informatiebeheer bij (Stichting) Veilig Thuis

2 4 Apr
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hallo Jack, Goede vraag. Helaas/gelukkig is de wereld niet uniform. Ik zie bovenstaa…"

Nicole Fielmieg heeft 31 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hoi Nico, Bij onze organisatie liepen wij ook tegen dezelfde discussie aan. Onze de…"

Nicole Fielmieg heeft 16 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"@Yvonne : dank je wel voor je reactie. Het blijft nog steeds best wel onduidelijk, m…"

Nicole Fielmieg heeft 15 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Ik werk bij een GR veiligheids- en gezondheidsregio en daar wordt door v…"

Nicole Fielmieg heeft 11 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij begrijpen elkaar! Heel fijn en bedankt ;-)  "

Nicole Fielmieg heeft 11 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Wouter, Heel erg bedankt voor je reacties. Dit helpt zeker. Gek genoeg zijn deze…"

Nicole Fielmieg heeft 10 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Wouter, Ik vind het erg lastig om schriftelijk te verwoorden, hoe deze situatie…"

Nicole Fielmieg heeft 10 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ga wel de aanvullende vraag stellen om een expliciete lijst van handelingen/besli…"

Nicole Fielmieg heeft 8 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hieronder de uitwerking van de adviseurs van de archivaris: Onderwerp             …"

Nicole Fielmieg heeft 8 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden