Discussies van Tineke Rouschop (56)

Discussies waarop is gereageerd (47) Antwoorden Recente activiteiten

"Dank je Yvonne. Helemaal goed! Ik ga overigens ook een link naar deze discussies pla…"

Tineke Rouschop heeft 15 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Eens met het door Yvonne gestelde. Alleen zie ik wel een fundamenteel onderscheid tu…"

Tineke Rouschop heeft 14 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Recht op gegevenswissing Is recht op gegevenswissing (‘recht op vergetelheid’) bij…"

Tineke Rouschop heeft 13 Jan 2018 gereageerd op Privacy-by-design: meer aandacht voor archiefvorming!

1 13 Jan 2018
Antwoord van Tineke Rouschop

"Eens met Yvonne, ik had ook hogere verwachtingen van de kennisbijeenkomst dan werden…"

Tineke Rouschop heeft 13 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Erik Kraai: ik ben in de afgelopen weken ook in de (U)Avg gedoken. Ik heb daar nog…"

Tineke Rouschop heeft 13 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"dank Yvonne, weet jij ook of dit invloed heeft op de behandeling van de Woo in de Ee…"

Tineke Rouschop heeft 5 Sept 2016 gereageerd op Actieve openbaarheid van toezichts- en handhavingsinformatie

12 23 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor de snelle (re)actie, nu is het inderdaad duidelijker."

Tineke Rouschop heeft 16 Sept 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"He he, gelukt. Ik had de toevoeging "(concept)" over het hoofd gezien. Valt niet zo…"

Tineke Rouschop heeft 14 Sept 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij mij gaat het nog steeds niet goed. Als ik b.v. bij de Archiefverordening klik op…"

Tineke Rouschop heeft 14 Sept 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik kom nog op dezelfde pagina uit als ik de link volg. Of ligt dat aan mijn lokale i…"

Tineke Rouschop heeft 14 Sept 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden