Discussies van Oliver Labatzki (23)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt Sven, Marco, Corné en Jack voor jullie bijdragen. De betekenis en meerwaarde…"

Oliver Labatzki heeft 8 Dec 2014 gereageerd op Meerwaarde besluittypen

9 8 Dec 2014
Antwoord van Oliver Labatzki

"Bedankt voor jullie input Sven en Marko. Jullie antwoorden bevestigen mijn eigen sta…"

Oliver Labatzki heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Meerwaarde besluittypen

9 8 Dec 2014
Antwoord van Oliver Labatzki

"De grote uitdaging ligt inderdaad in een goede ondersteuning van de vakafdelingen en…"

Oliver Labatzki heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Het aanmaken van zaken uitsluitend beleggen bij DIV - een haalbare kaart?

9 24 Dec 2013
Antwoord van Oliver Labatzki

"Allereerst dank voor jullie uitvoerige respons! Ik proef uit de reacties dat mijn vr…"

Oliver Labatzki heeft 20 Dec 2013 gereageerd op Het aanmaken van zaken uitsluitend beleggen bij DIV - een haalbare kaart?

9 24 Dec 2013
Antwoord van Oliver Labatzki

"Dank voor je reactie, Silvie. Gertjan heeft mij inmiddels ook al op de hoogte gestel…"

Oliver Labatzki heeft 7 Feb 2012 gereageerd op i-Navigator 3.0

5 7 Feb 2012
Antwoord van Oliver Labatzki

"Interessante discussie, Yvonne. Pim brengt herkenbare vraagstukken naar voren."

Oliver Labatzki heeft 19 Jan 2012 gereageerd op i-Navigator 3.0

5 7 Feb 2012
Antwoord van Oliver Labatzki

"Je verklaring klinkt zeer aannemelijk, Rudy, en inderdaad, als we maar met z'n allen…"

Oliver Labatzki heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

"@Yvonne: Goeie tip, collega. Ik hoop alleen dat de Archiefwiki een, wetenschappelijk…"

Oliver Labatzki heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

"Dus komt het er eigenlijk op neer dat het wellicht de verstandigste oplossing is om…"

Oliver Labatzki heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

"Daar gaan we weer :) Mijns inziens eerder een teken aan de wand, Hans. Deze gedachte…"

Oliver Labatzki heeft 27 Sept 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden