Discussies van Jacko A. de Groot (28)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"@Anje. Jouw opmerking heb ik niets aan toe te voegen. Ontwetendheid is vaak het uitg…"

Jacko A. de Groot heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"Een goed plan om dit als Archief2020 op te pakken. In Zeist hebben wij ook Notubiz.…"

Jacko A. de Groot heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"Yvonne en Jean-Luc bedankt voor jullie bijdrage. Het is belangrijk als je een opvatt…"

Jacko A. de Groot heeft 10 Jul 2014 gereageerd op Bekendmaking besluit tot vervanging

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

"Dank je. Een helder verhaal. "

Jacko A. de Groot heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Bekendmaking besluit tot vervanging

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

"Wanneer je het besluit Handboek vervanging op geen enkele (papier/digitaal) wijze b…"

Jacko A. de Groot heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Bekendmaking besluit tot vervanging

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

"  Jean-Luc,   Voor mij maakt het niet uit bewaren/vernietigen. In discussie met vakg…"

Jacko A. de Groot heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Bekendmaking besluit tot vervanging

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

"De gemeente Zeist heeft een eigen archiefbewaarplaats en we zijn niet aangesloten bi…"

Jacko A. de Groot heeft 16 Mei 2014 gereageerd op Wel of niet vervroegd overbrengen/ openbaar maken

18 3 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"@Marius de archivaris kan ik hier zijn adviesrol richting college duiden. @Ingmar su…"

Jacko A. de Groot heeft 14 Mei 2014 gereageerd op Wel of niet vervroegd overbrengen/ openbaar maken

18 3 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"In 2014 nieuwe archiefbewaarplaats in gebruik genomen. DIV heeft geen archiefruimte…"

Jacko A. de Groot heeft 14 Mei 2014 gereageerd op Wel of niet vervroegd overbrengen/ openbaar maken

18 3 Jun 2014
Antwoord van Erik Müller

"Yvonne en Joost, Dank voor de input. Ga mijn voorstel maken. Vernietigbare dossiers,…"

Jacko A. de Groot heeft 23 Aug 2012 gereageerd op papieren WMO-dossiers vernietigen na digitalisering?

6 7 Dec 2012
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden