Discussies van Annemieke de Boer (22)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik kan me voorstellen dat het voor een organisatie handiger is met webformulieren da…"

Annemieke de Boer heeft 25 Nov 2015 gereageerd op Gemeentelijke dienstverlening via het kanaal e-mail

6 27 Nov 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Dag Robin, en anderen, Het hangt dan inderdaad van het verzendproces af. Als je op z…"

Annemieke de Boer heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"Beste iedereen, Waarom moet de gelijkluidende kopie voor de eigen administratie op e…"

Annemieke de Boer heeft 3 Sept 2015 gereageerd op Hard-copy uitgaande papieren post?

32 7 Sept 2015
Antwoord van Hilona Wierenga

"En terwijl ik aan het lezen en schrijven ben, is mijn reactie alweer ingehaald. :)"

Annemieke de Boer heeft 3 Mrt 2015 gereageerd op Vernietigingsplicht voor derden ?

11 3 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Veel andere documenten/gegevens bestaan ook buiten het (digitale) domein van een zor…"

Annemieke de Boer heeft 3 Mrt 2015 gereageerd op Vernietigingsplicht voor derden ?

11 3 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

":D  Zo ga je toch heel anders naar muziek luisteren.   "

Annemieke de Boer heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Lied/muziek gezocht

3 3 Jan 2014
Antwoord van Annemieke de Boer

"Ik neem aan dat alternatieven niet in normen staan omdat je nooit _alle_ alternatiev…"

Annemieke de Boer heeft 30 Okt 2013 gereageerd op NEN normen uit de Archiefregeling ?

9 30 Okt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Klopt, het werken volgens een specifieke norm is zo niet (meer) verplicht. Als een a…"

Annemieke de Boer heeft 29 Okt 2013 gereageerd op NEN normen uit de Archiefregeling ?

9 30 Okt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Een gelijkwaardigheidsbepaling stelt de norm niet direct buiten werking, ook al word…"

Annemieke de Boer heeft 29 Okt 2013 gereageerd op NEN normen uit de Archiefregeling ?

9 30 Okt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Een archiefbewaarplaats aanwijzen betekent niet per definitie dat je die in eigen be…"

Annemieke de Boer heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Afkeuring archiefbewaarplaats, einde archiefdienst ?

8 19 Jul 2013
Antwoord van Joost Hekman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden