Discussies van Erik Kraai (27)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"Nee, er is op dit punt geen verschil tussen de Wbp en de AVG. Vergelijk artikel 2, e…"

Erik Kraai heeft 2 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Het recht om vergeten te worden is een recht waar alleen op verzoek van een betrokke…"

Erik Kraai heeft 26 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk niet je het CBG in deze kunt vergelijken met archiefinstellingen; zij hebben…"

Erik Kraai heeft 26 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Het maakt juist wel verschil of je bijzondere persoonsgegevens online plaatst of op…"

Erik Kraai heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik begrijp niet zo goed waarom de gezinskaarten ook niet meer in de studiezaal zoude…"

Erik Kraai heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Artikel 17 Archiefwet geeft de beheerder van een archiefbewaarplaats de bevoegdheid…"

Erik Kraai heeft 19 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne: ik zou een eventuele verlening van de termijn in de archiefwet niet als een…"

Erik Kraai heeft 18 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"De AVG stelt regels over hoe moet worden omgegaan met persoonsgegevens. Die regels g…"

Erik Kraai heeft 17 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb de bijlage gelezen, maar begrijp niet zo goed wat nu de concrete vraag is. Al…"

Erik Kraai heeft 17 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Deze opmerking begrijp ik niet helemaal. Waaruit blijkt dat Nederland heeft gekozen…"

Erik Kraai heeft 17 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden