Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Het eerste waar ik aan dacht, is eHerkenning (voorheen DigiD voor bedrijven) en PKIo…"

Marco Klerks heeft 7 Apr 2011 gereageerd op digitale handtekening te ontvangen stukken

13 9 Mei 2011
Antwoord van Ronald Driehuis

"Dat hangt mede af van je wensen. Bij audio-visueel materiaal wil je misschien "parti…"

Marco Klerks heeft 7 Apr 2011 gereageerd op Applicatie tbv een beeldbank - ook metadata aan foto's e.d., kunnen toevoegen

10 19 Jan 2012
Antwoord van Joost Geraets

"Oei Yvonne, archiefmateriaal opslaan in de cloud?"

Marco Klerks heeft 30 Mrt 2011 gereageerd op Applicatie tbv een beeldbank - ook metadata aan foto's e.d., kunnen toevoegen

10 19 Jan 2012

"Foto's zijn ook documenten, dus... DMS?"

Marco Klerks heeft 30 Mrt 2011 gereageerd op Applicatie tbv een beeldbank - ook metadata aan foto's e.d., kunnen toevoegen

10 19 Jan 2012

"Ik heb dit voornemen even een tijdje laten liggen, maar wil het weer oppakken. Hiero…"

Marco Klerks heeft 29 Mrt 2011 gereageerd op Een likje verf...

23 24 Jun 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Ik zie dat de dingen die ik onder het kopje "DIV heeft niet het monopolie over data-…"

Marco Klerks heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op There is no such thing as metadata.

4 8 Apr 2011
Antwoord van Saskia Giesbers

"Over het Records Continuüm gesproken. Kent iemand een document o.i.d. waarin het in…"

Marco Klerks heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

"Als ik het goed begrijp is zij dus juist tégen mensen die slechts denken "Ik heb het…"

Marco Klerks heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op Vernietigde digitale informatie later weer kunnen terugvinden en hergebruiken

4 7 Apr 2011
Antwoord van Margreet Windhorst

"Zou mevrouw denken: "Dit dossier heb ik niet meer nodig, dus hij kan naar het archie…"

Marco Klerks heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op Vernietigde digitale informatie later weer kunnen terugvinden en hergebruiken

4 7 Apr 2011
Antwoord van Margreet Windhorst

"Deels in reactie op Ingmar, maar ook aanvullend: 1. De wereld om ons heen Ik bedoel…"

Marco Klerks heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op There is no such thing as metadata.

4 8 Apr 2011
Antwoord van Saskia Giesbers

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden