Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"In mijn reactie staat blijkbaar een fout, waar oud-collega Ralph mij op wees. Ik zei…"

Marco Klerks heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Verplaatsen digitale brondocumenten

7 13 Feb 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Sorry, ik zie je vraag nu pas. Wat betreft de formele eisen zou je kunnen kijken naa…"

Marco Klerks heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Verplaatsen digitale brondocumenten

7 13 Feb 2013

"Dus door de GBA krijg je een hele zware "tenzij", waardoor bijna geen enkel zaaktype…"

Marco Klerks heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014

"Hallo Gerard,   Je zit hier op het juiste platform! :-)   In 's-Hertogenbosch scanne…"

Marco Klerks heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Bulkscannen

11 19 Aug 2014
Antwoord van John Keulen

"Christa, ik ben geïnteresseerd in die verklaring die de medewerkers moeten tekenen.…"

Marco Klerks heeft 21 Jan 2013 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014

"Hela! Betekent dit dat de (VNG-)selectielijst niet geschikt is voor een zaakgericht…"

Marco Klerks heeft 21 Jan 2013 gereageerd op Lokale selectieoverleggen bij gemeenten, wie doet dat al ?

3 22 Jan 2013

"Onder "processen" noem je onder andere PD's en cliëntgegevens. Zijn dat processen?..…"

Marco Klerks heeft 18 Jan 2013 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014

"Bij ons is de insteek vooral eerst kijken naar de mogelijkheden van social media (be…"

Marco Klerks heeft 9 Jan 2013 gereageerd op Social media en documentmanagement

12 7 Feb 2013
Antwoord van jack karelse

"Bart, in een zaak zitten ook de nodige documenten die geen brondocument voor de bag…"

Marco Klerks heeft 27 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Klik op de afbeelding voor een leesbare grootte. :-S"

Marco Klerks heeft 22 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden