Discussies van Yvonne Welings (4,216)

Discussies waarop is gereageerd (3406) Antwoorden Recente activiteiten

"Die DPIA, een soort risicoanalyse, moet je houden om te kunnen beoordelen of je nu w…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Vertrouwelijke stukken psychologen/bedrijsartsen

3 2 Jul 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Toevallig heeft de AP net richtlijnen hierover gepubliceerd in verband met de verpli…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Vertrouwelijke stukken psychologen/bedrijsartsen

3 2 Jul 2018

"Dat is duidelijk dat het bredere reikwijdte heeft dan een DMS, al vraag ik me af of…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op TMLO: kan het eenvoudiger?

4 2 Jul 2018

"Hoe zie je de rol van de leveranciers? Zelf denk ik dat dit ook een nog niet genoemd…"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op TMLO: kan het eenvoudiger?

4 2 Jul 2018

"Wellicht behoeft dit artikel aanpassing aan de Archiefregeling?"

Yvonne Welings heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018
Antwoord van Ria Mink-Gijzen

"In de Archiefregeling zijn speciale eisen opgenomen over de bewaring van archiefbesc…"

Yvonne Welings heeft 28 Jun 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018

"Kan je het artikel van het BW noemen?"

Yvonne Welings heeft 28 Jun 2018 gereageerd op Opslag niet-openbare registers Burgerlijke Stand

10 4 Jul 2018

"Dat lijkt mij gezien de omvang ook de meest praktische oplossing, waarbij nog wel ee…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op Vraag archieftoezicht gemeenschappelijke regelingen

11 6 Jul 2018
Antwoord van Terri Quinn

"Ik denk dat ik weet welke GR het betreft, een keer om de tafel zitten, samen met Eri…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op Vraag archieftoezicht gemeenschappelijke regelingen

11 6 Jul 2018
Antwoord van Terri Quinn

"Nog een toevoeging, de nieuwe selectielijst van provincies wordt in 2019 verwacht. M…"

Yvonne Welings heeft 27 Jun 2018 gereageerd op WNRA: gevolgen HRM systemen (tweezijdig ondertekenen) en personeelsdossiers

5 27 Jun 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden