Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Mike, die formaten ken ik niet. Kijk ook eens op DEN."

Marco Klerks heeft 10 Mrt 2015 gereageerd op Open formaat voor geluidsopnamen

6 12 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

"Met een zoekschil heb je nog niet je archiefbeheer geregeld. Ja, je kunt de boel vin…"

Marco Klerks heeft 10 Mrt 2015 gereageerd op Overheidsmails en de transparantie overheid

30 24 Mrt 2015
Antwoord van MGroels

"Ik heb hier eerlijk gezegd ook geen verstand van, maar ik weet dat DEN hierin wel ka…"

Marco Klerks heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Nu ben ik "nieuwsgierig"."

Marco Klerks heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015

"Nee, dat heet geschiedschrijving en preservering! (Denk ik, ben geen historicus)"

Marco Klerks heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015

"*grijns* Goed werk!   Ow, en Stichting BREED is geen publiek orgaan, dus hoeven wij…"

20 2 Mrt 2015

"Boeh! Bureaucraat! Niet afwachten, maar aanpakken! Zijn jullie er om trendanalyses t…"

20 2 Mrt 2015

"In een strakke top-down organisatie, waar je zonder vragen te stellen opdrachten…"

20 2 Mrt 2015

"Als je de app zelf niet duurzaam kunt archiveren, beschrijf de app dan. Denk aan scr…"

Marco Klerks heeft 26 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015

"In het onderzoeksrapport e-depot dat KING i.o.v. AIDO heeft opgesteld, worden in hoo…"

Marco Klerks heeft 11 Feb 2015 gereageerd op Archiefdiensten die zelf digitaliseren

11 26 Dec 2016
Antwoord van Rene Zijlstra

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden