Informatie

Vacatures

Word lid van deze groep om vacatures te plaatsen (ook voor commerciële partijen!) of om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures.

Leden: 794
Meest recente activiteit: 14 uur geleden

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Vacatures om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Maayke de Coninck op 6 December 2021 op 11.03
Reactie van Yvonne Welings op 2 December 2021 op 19.49
Reactie van Yvonne Welings op 2 December 2021 op 14.17
Reactie van Yvonne Welings op 2 December 2021 op 11.12
Reactie van Yvonne Welings op 2 December 2021 op 11.10
Reactie van Paul Turion op 1 December 2021 op 15.14

Mooie vacature bij Stroomopwaarts in Schiedam. 

Wij zoeken een DIV specialist voor ons nieuwe team DIV. 

De functie van DIV Specialist

Stroomopwaarts gaat vanaf 1 januari haar eigen DIV team opzetten. Wij streven ernaar om volledig substitutie toe te passen en alles digitaal te verwerken. Je gaat deel uitmaken van het nieuwe team. Samen met collega’s ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande post,  (digitaal) archiefbeheer.

 

Innovatie, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. je bent de expert die ontwikkelingen in het vakgebied signaleert, het managementteam adviseert en vertaalt naar praktische toepassingen. Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de digitale informatievoorziening en ontwikkelt daarvoor instrumenten. Je vindt het leuk om de organisatie te ondersteunen door nieuwe werkinstructies en procedures op te stellen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de digitale dossiervorming in het documentmanagementsysteem Zaaksysteem.nl goed op orde is. Je verzorgt de planning van de postmedewerkers om te zorgen dat in en uitgaande post soepel verloopt.

Wat bieden wij

Als DIV specialist  bij Stroomopwaarts werk je in een dynamische en ambitieuze werkomgeving, waarin je niet bang hoeft te zijn dat je je gaat vervelen. We bieden je graag de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je eigen visie in te brengen. Je gaat samenwerken met collega’s die net zo gemotiveerd zijn als jij en net zo veel hart hebben voor onze missie en doelgroepen. Daarnaast kan je bij ons op een flexibele manier werken. We werken ook na de Coronacrisis gedeeltelijk thuis en er zijn verschillende kantoorlocaties beschikbaar voor onze medewerkers. In overleg deel je je werktijden en -locaties in zoals het voor jou en de organisatie het beste werkt.

 

Wij bieden je alle voordelen van het werken bij een Samenwerkende Gemeentelijke Organisatie (cao SGO). Dat betekent een goed ABP-pensioen en het Individueel Keuze budget van 17,05% van je salaris, dat je naar eigen keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of andere persoonlijke wensen. Daarnaast laten we onze waardering blijken met complimenten en natuurlijk een goed salaris. Je wordt ingeschaald op basis van wat je meebrengt, je opleiding en werkervaring. De functieschaal kent een maximum van € 4.048,- (schaal 9) bij een 36-urige werkweek.

 

Wie ben jij?

Je hebt HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur SOD II, LRM, HMDI of een vergelijkbare opleiding. kennis van (archief)wet- en regelgeving werkervaring in een middelgrote organisatie binnen DIV, bij voorkeur met ervaring met zaakgericht werken en digitale documentstromen. Goede adviesvaardigheden, overtuigingskracht en mondelinge en schriftelijke communicatie-vaardigheden. Een proactieve, ondernemende en inspirerende zelfstandige houding binnen een team.

 

Informatie en sollicitatie

Ben je enthousiast geworden over de functie neem dan contact op met Paul Turion, Teammanager ICT, telefoonnummer 06 - 20 95 99 48; of mail p.turion@stroomopwaarts.nl

 

 Vacature%20DIV%20specialist%20Stroomopwaarts.pdf

Reactie van Jolanda Louwers-Smeets op 1 December 2021 op 12.35

Eindhoven de Gekste! Het RHCe is voor het team Communicatie, Advies & Toezicht voor 36 uur per week op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer Gemeenten die zich helemaal herkent in de volgende omschrijving:

  • WO/HBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van informatiebeheer en/of archivistiek.
  • Je houdt van netwerken, contacten leggen en het veld in gaan.
  • Je beschikt over relevante werkervaring, met daardoor actuele kennis van geldende kwaliteitseisen voor informatiebeheer.
  • Vanzelfsprekend volg je de ontwikkelingen binnen het vakgebied en de veranderingen in de landelijke wet- en regelgeving.
  • Je bent een kei in communiceren, zowel schriftelijk als mondeling, sociaal vaardig, en je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen.
  • Je schrijft heldere rapportages en praat gemakkelijk met bestuurders, managers en met de mensen van de werkvloer. Je beschikt dan ook over een stevige persoonlijkheid en uitstekende netwerkvaardigheden.
  • Je bent proactief, kunt prioriteiten stellen en beschikt over analytisch vermogen.

De functie is ingeschaald in functieschaal 10. Daarnaast hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden, zo behoort deels thuiswerken tot de mogelijkheden en is de intentie dit tijdelijke contract bij gebleken geschiktheid om te zetten in een vaste baan.

Meer info: Jolanda Louwers, Teamcoördinator Communicatie, Advies & Toezicht, 06-25555952

Reactie van Yvonne Welings op 1 December 2021 op 9.00
Reactie van Yvonne Welings op 30 November 2021 op 8.53
Reactie van Yvonne Welings op 30 November 2021 op 8.49
 

Leden (794)

 
 
 

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden