Veelgestelde vragen

 

Q: Waarvoor heb ik een account op BREED nodig?
A: Ook zonder een account kun je alle content (blogs, discussies, etc.) op BREED raadplegen. Echter, om zelf content te plaatsen of om te reageren op andermans content heb je wel een account nodig. Ook ontvang je dan maandelijks een nieuwsbrief met een overzicht van alle nieuwe content en kun je geautomatiseerd e-mails ontvangen van nieuwe content. Dit kun je zelf instellen.

 

Q: Hoe maak ik een account aan?
A: Klik hier om een account aan te maken.

 

Q: Hoe kan ik inloggen?
A: Helemaal bovenaan op de website staat een link 'Aanmelden'. Als je hierop klikt kom je bij het inlogscherm. Als je al ingelogd bent, staat hier een link 'Afmelden'.

 

Q: Ik werk voor een commerciële partij. Mag ik ook een account aanmaken?
A: Ook informatieprofessionals uit het commerciële circuit zijn van harte welkom op ons platform! Zij hebben immers vaak een unieke kijk op problemen en ontwikkelingen in ons vakgebied. Wij vragen wel of je bijdragen op het platform gericht zijn op het delen van kennis en ervaring. Laat zien dat je dé expert bent!

 

Q: Hoe kan ik mijn account wijzigen?
A: Op de homepage zie je rechts, onder je naam, een aantal knoppen staan, waaronder Instellingen. Als je hierop klikt, kom je bij je persoonlijke instellingen. Let op! Aan de linkerzijde staan een aantal submenu's. Loop hier doorheen om te zien wat je in kunt stellen.

 

Q: Hoe kan ik mijn e-mailvoorkeuren aanpassen?
A: Op de homepage zie je rechts, onder je naam, een aantal knoppen staan, waaronder Instellingen. Als je hierop klikt, kom je bij je persoonlijke instellingen. Aan de linkerzijde staat het submenu E-mail. Hier worden diverse opties geboden om (geautomatiseerde) e-mail te ontvangen of juist niet.

 

Q: Hoe kan ik content plaatsen?
A: Op de homepage zie je onder ieder onderdeel (bijv. Forum, Blogteksten, Video's, etc.) een link staan: “+ Voeg een … toe”. Op de andere pagina's staat rechtsboven een knop “Toevoegen” als je daar content kunt toevoegen.

 

Q: Hoe kan ik content wijzigen?
A: Je kunt alleen content (bijv. discussies, blogs, etc.) wijzigen dat je zelf hebt geplaatst. Ga hiervoor naar de desbetreffende blog, discussie of iets dergelijks. Bovenaan staat een knop “Opties” met daaronder de optie om je bijdrage te wijzigen. Overigens kun je ook je reactie op een blog of discussie wijzigen. Klik daarvoor op het pennetje onder je reactie.

 

Q: Hoe kan ik mijn account opzeggen?
A: Ga naar de instellingen. Onderaan de pagina staat een link “BREED - over de grenzen van informatie verlaten”. Je komt dan op een scherm waarop je aan kunt geven of al jouw content verwijderd moet worden. Wij willen je vriendelijk vragen om dit niet te doen, maar het blijft natuurlijk jouw keuze. Ook kun je aangeven waarom je het netwerk verlaat. Uiteraard stellen wij het zeer op prijs als je dit invult. Het beëindigen van je account gebeurt direct en kan niet teruggedraaid worden.

 

Q: Ik heb last van storingen en/of foutmeldingen. Wat moet ik doen?
A: Wij merken dat de website helaas niet in alle browsers even goed werkt. Controleer of je in een andere browser hetzelfde probleem ervaart. Als dit geen gepaste oplossing is, stuur dan een e-mail naar info@breednetwerk.nl. Dan proberen we het probleem op een andere manier op te lossen.

 

Q: Mijn vraag staat er niet tussen.
A: Mail ons op info@breednetwerk.nl. We beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk.

 

<<< terug

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden