Discussies van Yvonne Welings (4,096)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Dat is me niet bekend. Wat wel bekend is, is dat je altijd een gelakt en ongelakte v…"

Yvonne Welings heeft 10 Mrt 2023 gereageerd op Publiceren naar DSO irt anonimiseren

1 10 Mrt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Zorgelijke ontwikkeling, doe vooral mee met de tests: https://aandeslagmetdeomgeving…"

Yvonne Welings heeft 10 Sept 2021 gereageerd op Hoe stabiel is het DSO?

1 10 Sept 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij de Woo spelen de extra kosten wel degelijk een rol."

Yvonne Welings heeft 1 Mei 2020 gereageerd op Komt van uitstel afstel?

6 1 Mei 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Dat is niet aan mij."

Yvonne Welings heeft 30 Apr 2020 gereageerd op Komt van uitstel afstel?

6 1 Mei 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Het is eerder ter sprake gebracht voordat het uitstel kwam op 1 april. Het zou wel e…"

Yvonne Welings heeft 30 Apr 2020 gereageerd op Komt van uitstel afstel?

6 1 Mei 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Het is een oude vraag, maar twee weken vernam ok Dat elk DSO leeg wordt opgeleverd e…"

Yvonne Welings heeft 6 Okt 2019 gereageerd op Gaan oude besluiten e.d. ook in het DSO?

11 6 Jan 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Zag deze inmiddels gesloten enquête voorbij komen: De Omgevingswet komt eraan en gem…"

Yvonne Welings heeft 23 Jul 2018 gereageerd op Gaan oude besluiten e.d. ook in het DSO?

11 6 Jan 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Conny, dank voor je antwoord. Destijds was de discussie ook of er in het OLO centraa…"

Yvonne Welings heeft 20 Jul 2018 gereageerd op Gaan oude besluiten e.d. ook in het DSO?

11 6 Jan 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

"Inderdaad, ik sluit me hierbij aan dat het fijn is dat je je in het onderwerp hebt v…"

Yvonne Welings heeft 19 Jul 2018 gereageerd op Gaan oude besluiten e.d. ook in het DSO?

11 6 Jan 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden