Discussies van Wout van der Reijden (94)

Discussies waarop is gereageerd (47) Antwoorden Recente activiteiten

"Je veronderstelling klopt. Het beheer van TMLO ligt bij het NA, maar ik denk niet da…"

Wout van der Reijden heeft 31 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ik denk zelf dat dit eerder een interessante casus kan zijn voor een organisatie als…"

Wout van der Reijden heeft 31 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dat zou het wel wat makkelijker maken denk ik (valideren van gegevens en het vastleg…"

Wout van der Reijden heeft 25 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dat zou kunnen, als er geen gerechtvaardigd doel voor is - TMLO 1.1 geeft in sommige…"

Wout van der Reijden heeft 24 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"In de huidige versie van TMLO zitten inderdaad geen NAW gegevens. Het is nog wel een…"

Wout van der Reijden heeft 24 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Tine, De definities van de metadatavelden in de huidige versie van TMLO staan eigenl…"

Wout van der Reijden heeft 22 Mei 2018 gereageerd op persoonsgegevens in metadatavelden

18 5 Sept 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"De termijn voor het indienen van reacties op TMLO 1.2 concept 1 is met twee weken ve…"

Wout van der Reijden heeft 5 Sept 2017 gereageerd op Consultatie TMLO 1.2 concept 1 van start!

2 15 Feb 2018
Antwoord van Niels Komen

"Dag Hans, Dit staat mijns inzien los van het informatiemodel, maar is een meer gener…"

Wout van der Reijden heeft 9 Feb 2017 gereageerd op Concept informatiemodel TMLO (versie 0.8)

4 9 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Yvonne, Ik begrijp niet helemaal waar het probleem zit. Het ontwikkelen van het…"

Wout van der Reijden heeft 6 Feb 2017 gereageerd op Afspraken over metadata voor een beter TMLO:

11 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Mike, De themamiddag is bedoeld voor iedereen die met zaakgericht werken te make…"

Wout van der Reijden heeft 9 Jan 2017 gereageerd op Themamiddag RGBZ (met een doorkijk naar TMLO)

4 15 Jan 2017
Antwoord van Arjan Kloosterboer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden