Graag zouden wij als functioneel applicatiebeheerders incidenten vast willen leggen in Decos.

Ik vraag me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben?

We maken op dit moment geen gebruik van een tool zoals topdesk en we willen toch graag iets gaan vastleggen.

We hebben decos 5.2 draaien.

Hopelijk is er iemand die mij tips/aanwijzingen kan geven.

Weergaven: 361

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dag Anouk,

Wij hebben een apart systeem voor het registreren van ICT incidenten, maar ik gebruik voor mijn eigen incidentenbeheer Decos. Ik heb een incidenten dossierboek aangemaakt en een workflow met verschillende opties. Daarnaast heb ik een aantal documentboeken aangemaakt (Post IN, Post UIT, Interne documenten en Autorisaties).

 

Mijn collega's kunnen de incidenten raadplegen. Natuurlijk kun je als applicatiebeheerder zelf bepalen hoe je de rechten wilt instellen. Bij mij werkt het prima en ik kan op ieder moment de statussen van de verschillende incidenten terug vinden.

Ik heb even een schermafdruk van een voorbeeldzaak bijgesloten bij dit bericht.

Bijlagen:

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden