Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'vernietigen' (7)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Denken over vernietiging, centraal met metadata

Selectie en vernietiging zijn een van de belangrijkste vak onderdelen. Vele gemeenten hebben de I-navigator in gebruik, dat een heel goed h…

Begonnen door Yvonne Welings

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

procedure voor vernietiging (selectielijst)

Beste Breed-leden, Samen met collega's heb ik de procedure, die onze organisatie hanteert voor het vernietigen van documenten, eens onder…

Begonnen door 1345

5 25 Nov 2019
Antwoord van Rens

Is vervanging mogelijk voor documenten burgerzaken (inschrijving asielzoekers/BRP-straat)?

Sinds begin dit jaar is ons handboek vervanging van kracht. Om de risico's zo laag mogelijk te houden zijn we gestart met de numerieke reek…

Begonnen door Brigitta Arkema

5 30 Aug 2016
Antwoord van jack karelse

Bewaren en vernietigen: een duivels dilemma

Bewaren van digitale overheidsinformatie op een duurzame manier levert steeds meer problemen op.  Het vernietigen van deze informatie ook,…

Begonnen door Yvonne Welings

4 23 Mei 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Bekendmaking besluit tot vervanging

Wanneer je overgaat tot vervanging archiefbescheiden moet dit worden bekendgemaakt cf art. 6 lid 2 Archiefbesluit. Geldt dit uitsluitend v…

Begonnen door Jacko A. de Groot

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

Bewaren of vernietigen…Van Heerlen tot grootboeken

In Heerlen is het bouwarchief niet in orde bevonden , zo las ik in de NRC vrijdagavond.  Historische gegevens van voor 2000 ontbreken, waar…

Begonnen door Yvonne Welings

0 12 Nov 2012

Archiveren procesgegegevens (tracking, tracing, logging, auditing)

Hallo Breed-volgers, Op 1 december ben ik een discussie gestart over een onderwerp waarmee, vroeg of laat, DIV-afdelingen te maken krijgen.…

Begonnen door Mart Mommers

3 2 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden