Discussies van Frans Smit (43)

Discussies waarop is gereageerd (36) Antwoorden Recente activiteiten

"Zie mijn vorige reactie over acquisitieplan, dan kun je de vragen beantwoorden op ba…"

Frans Smit heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"Om ook eens wat te zeggen hierover: Heeft de gemeente Gouda, of diens archiefinstell…"

Frans Smit heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"Hallo Yvonne en Bas, Op Archief20 heb ik een reactie gegeven op deze vraag van Bas.…"

Frans Smit heeft 22 Okt 2011 gereageerd op Voor de archiefinspecteurs onder ons...

7 24 Okt 2011
Antwoord van Bas de Groot

"Het is een goed idee van Karin en Ivo. De onderliggende problematiek is volgens mij…"

Frans Smit heeft 10 Apr 2011 gereageerd op ICT architectuur voor archiefdiensten: archieven open U !

5 12 Apr 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"@Ton De puristen onder ons zouden nu ogenblikkelijk roepen: precies zo tonen zoals h…"

Frans Smit heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Drie documenten archiefinspectie Almere als best practice op site VNG

7 8 Sept 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"@Arjen Dank voor je suggestie. Lijkt me ook een logisch uitgangspunt. Ik bedacht me…"

Frans Smit heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Drie documenten archiefinspectie Almere als best practice op site VNG

7 8 Sept 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"Ik denk ook dat " dwingende" modellen niet zullen werken, en al helemaal niet in Ned…"

Frans Smit heeft 2 Jul 2010 gereageerd op Waarheen leidt de weg....

12 29 Jul 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"Het is misschien kritiek op de vierkante millimeter. Maar toch. RODIN 2.9 had mijns…"

Frans Smit heeft 24 Jun 2010 gereageerd op RODIN: handige wegwijzer in digitale wereld

21 1 Jul 2010

"Een voorzet voor open doel op deze maandag :-) . Dan is inzicht: - Als ik behoefte…"

Frans Smit heeft 14 Jun 2010 gereageerd op Beheer gegevens versus informatie

10 14 Jun 2010
Antwoord van Frans Smit

"Beste Gerdien, Het is meer een woordenstrijd dan iets dat werkelijk praktisch gevol…"

Frans Smit heeft 10 Jun 2010 gereageerd op Beheer gegevens versus informatie

10 14 Jun 2010
Antwoord van Frans Smit

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden