Discussies van Guido Dorssers (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Edward, Hoe erg een dergelijke wijziging is, is helemaal afhankelijk van de co…"

Guido Dorssers heeft 17 Apr 2015 gereageerd op Terminologie wijzigen

5 6 Mei 2015
Antwoord van Henk Braaksma

"Dat is een leuk en interessant vraagje... :) Een ondernemingsraad is naar een orgaan…"

Guido Dorssers heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Yvonne, ik ben het met je eens dat de griffie van een gemeenteraad geen orgaan is.…"

Guido Dorssers heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"De verplichting voor het SIO is toch reeds geregeld in artikel 3 van het Archiefbesl…"

Guido Dorssers heeft 23 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"@Yvonne, nee, ik was nog geen lid van BREED, nu dus wel. :)En oeps, de tekst van Sta…"

Guido Dorssers heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Ik zie niet in waarom de gegeven definitie een te beperkte opvatting zou zijn die ni…"

Guido Dorssers heeft 12 Sept 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden