Discussies van Davied van Berlo (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"@Andrea Er zijn geen voorwaarden voor organisaties of medewerker om aan Pleio deel t…"

Davied van Berlo heeft 10 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"@Rob Dank voor het navragen in ieder geval!  De discussie tussen wat 'levend' is en…"

Davied van Berlo heeft 10 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Rob, het gaat natuurlijk niet zozeer om het opslaan van een website als wel om het v…"

Davied van Berlo heeft 10 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Ondertussen heb ik ook een blog geschreven met onderwerpen waar we voor Pleio hulp b…"

Davied van Berlo heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Dat zal wel meevallen in Hardenberg. Ik neem aan dat jullie ook een intranet hebben?…"

Davied van Berlo heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"@Yvonne, @Roel Er is nu nog geen link met het e-depot, maar dat lijkt me wel een hee…"

Davied van Berlo heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Rob, dank voor je inbreng. Over dat grotere budget: zoals gezegd zoeken we partners…"

Davied van Berlo heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Dank voor je opbouwende bijdrage, collega.   Het doel van Pleio is om een omgeving n…"

Davied van Berlo heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden