Discussies van Danielle Hag (36)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Dit klinkt mij erg prettig en gebruiksvriendelijk in de oren. De voordelen voor een…"

Danielle Hag heeft 9 Mei 2016 gereageerd op Outlook-bestanden (MSG) in het E-depot

4 12 Mei 2016
Antwoord van Remco van Veenendaal

"Bedankt Yvonne! Weer nieuwe info voor mij."

Danielle Hag heeft 14 Mei 2014 gereageerd op Selectielijsten Bureaus Jeugdzorg liggen ter inzage

13 18 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Maar Bureau Jeugdzorg gaat toch verdwijnen? zie bijv. http://tilburgers.nl/bureau-je…"

Danielle Hag heeft 13 Mei 2014 gereageerd op Selectielijsten Bureaus Jeugdzorg liggen ter inzage

13 18 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Nu jeugdzorg over gaat naar de gemeenten, is het de bedoeling dat de gemeenten deze…"

Danielle Hag heeft 13 Mei 2014 gereageerd op Selectielijsten Bureaus Jeugdzorg liggen ter inzage

13 18 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ok, bedankt. Ook voor de tip mbt de trefwoorden."

Danielle Hag heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Decentralisaties: Hoe om te gaan met dossiervorming in sociale domein?

3 28 Apr 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Zeker leuk om te lezen. Ben ook benieuwd naar het vervolg. Ik ga het in onze organis…"

Danielle Hag heeft 15 Mei 2013 gereageerd op Zaakgericht werken en het DIV team: Tips uit de praktijk

9 15 Mei 2013
Antwoord van Danielle Hag

"Hi Sven,   in de baseline DIV staat ook nog een interessante functie / rol: Kwalitei…"

Danielle Hag heeft 14 Feb 2012 gereageerd op Functie- en competentieprofiel van de nieuwe DIVer

8 20 Feb 2012
Antwoord van Bas de Groot

"Ik ben het eens met Ingmar dat ik de discussie functionaliteit niet uit zou zetten.…"

Danielle Hag heeft 4 Nov 2011 gereageerd op BREED-groepen opschonen

6 4 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Inderdaad is het de laatste tijd heel erg stil rondom ZTC / RGBZ. De link die ik gep…"

Danielle Hag heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

"Olivier,   wij kijken juist naar de documentttypen van het RGBZ, zoals gedefinieerd…"

Danielle Hag heeft 19 Sept 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden