Discussies van Marian Hanzens (9)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"In onze gemeente is er in een laat stadium voor gekozen om een apart besluit informa…"

Marian Hanzens heeft 17 Mei 2017 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Terri,   Bedankt voor je reactie. Het lijkt een goed idee om de risico-analyse t…"

Marian Hanzens heeft 9 Aug 2016 gereageerd op Praktische vraag over splitsen dossiers vergunningaanvraag

6 9 Aug 2016
Antwoord van Marian Hanzens

"Beste Yvonne,   De rapportages over de pilot e-depot bieden sowieso waardevolle info…"

Marian Hanzens heeft 8 Aug 2016 gereageerd op Praktische vraag over splitsen dossiers vergunningaanvraag

6 9 Aug 2016
Antwoord van Marian Hanzens

"Beste Jean-Luc,   Bedankt voor je reactie, ik ga kijken of deze benadering handvatte…"

Marian Hanzens heeft 8 Aug 2016 gereageerd op Praktische vraag over splitsen dossiers vergunningaanvraag

6 9 Aug 2016
Antwoord van Marian Hanzens

"Dag Jack, Bedankt voor je reactie. Ik ben voor een praktische aanpak dus dat gaan we…"

Marian Hanzens heeft 15 Mrt 2016 gereageerd op Welke gemeenten hebben nog niet ingestemd met de VNG ontwerp selectielijst gemeenten 2017?

15 15 Mrt 2016
Antwoord van jack karelse

"Bedankt voor alle reacties. Ik was gisterenmiddag en -avond bij een bijeenkomst en k…"

Marian Hanzens heeft 15 Mrt 2016 gereageerd op Welke gemeenten hebben nog niet ingestemd met de VNG ontwerp selectielijst gemeenten 2017?

15 15 Mrt 2016
Antwoord van jack karelse

"Een goede vraag en ik zal de situatie schetsen. Voor een deel van de processen is ve…"

Marian Hanzens heeft 14 Mrt 2016 gereageerd op Welke gemeenten hebben nog niet ingestemd met de VNG ontwerp selectielijst gemeenten 2017?

15 15 Mrt 2016
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden