Discussies van Roos van den Broek (15)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij hebben er destijds niet voor gekozen om CARel te koppelen aan het DMS/RMA zaaksy…"

Roos van den Broek heeft 21 Apr 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Beste Eelco,  Zie nu pas dat er weer een reactie staat. We hadden destijds bij IV ni…"

Roos van den Broek heeft 21 Apr 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Ja absoluut! Ook dat vergt nog 'even' tijd.  Jij ook bedankt voor je bevlogenheid. "

Roos van den Broek heeft 19 Apr 2021 gereageerd op AVG; Vernietigen van persoonsgegevens (en informatie objecten/records) in informatiesystemen welke door een externe partij worden beheerd.

6 19 Apr 2021
Antwoord van Roos van den Broek

"Yvonne, Wat er allemaal mis is, is mij al jaren bekend. Dat is niet in de laatste pl…"

Roos van den Broek heeft 19 Apr 2021 gereageerd op AVG; Vernietigen van persoonsgegevens (en informatie objecten/records) in informatiesystemen welke door een externe partij worden beheerd.

6 19 Apr 2021
Antwoord van Roos van den Broek

"@Yvonne, Dank voor de 2 reacties.  Van het document in bijgevoegde link had ik al ke…"

Roos van den Broek heeft 23 Dec 2020 gereageerd op Zivver emails archiveren en het opslaan van bijlagen

9 9 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, bedankt voor je reactie. Ja dat is idd geregeld in artikel 26 Ar. en de crux…"

Roos van den Broek heeft 21 Dec 2020 gereageerd op Zivver emails archiveren en het opslaan van bijlagen

9 9 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Elke gemeente werkt met het Khonraad systeem. De burgemeester van iedere gemeente is…"

Roos van den Broek heeft 6 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

"Dag Rens, Dank voor je reactie en ja, de spijker op zijn kop. Inderdaad ben ik ook i…"

Roos van den Broek heeft 4 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

"Hartelijk dank Yvonne, Ja, mijn idee! Het zou best kunnen dat het in het geval van d…"

Roos van den Broek heeft 4 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

"Beste Yvonne, Ook jij bedankt voor de diverse reacties en de informatie die je meest…"

Roos van den Broek heeft 4 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden